صفحه مورد نظر پیدا نشد! برای اینکه فایل یا نوشته مورد نظر را پیدا کنید از بخش جستجو و یا از منوی سایت اقدام نمایید.
شاید مایل به دیدن مطالب زیر باشید!
آخرین محصولات
- اثرات ارزش ویژه برند پایدار و نوآوری بازاریابی بر عملکرد بازار در صنعت هتلداری: اثرات واسطهای مزیت رقابتی پایدار
- استفاده از پرینت سه بعدی و فناوری نانو برای جلوگیری و مهار بیوفیلم در دستگاههای پزشکی
- روشهای چاپ(پرینت) سهبعدی برای ساخت داربست مبتنی بر بیوسرامیک برای مهندسی بافت استخوان فک و صورت
- نقش عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت با فرهنگ نوآوری به عنوان تعدیل کننده: مطالعهای بر شرکتهای آموزش هنر در چین
- نقش عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت با فرهنگ نوآوری به عنوان تعدیل کننده: مطالعهای بر شرکتهای آموزش هنر در چین
- ایجاد ارزش ویژه برند: تأثیر تجربه برند، عشق به برند، و تعامل با برند – مطالعه موردی ادراک مشتریان از برند اپل در چین
- بررسی تأثیر نوآوری برند سبز و ارزش درک شده سبز بر وفاداری به برند سبز: بررسی نقش تعدیل کننده دانش سبز
- بازاریابی سبز: محرکها در فرآیند خرید محصولات سبز – نقش رضایت سبز، اعتماد سبز، WOM سبز و ارزش درک شده سبز
- بررسی اثرات تعدیلکننده بازاریابی سبز و مزایای روانشناختی سبز بر نگرش، ارزش و قصد خرید سبز مشتریان
- بررسی تأثیر مؤلفههای بازاریابی سبز بر قصد خرید: نقش میانجی تصویر برند و اعتماد به برند
محصولات تصادفی
- ارزیابی ژرم پلاسم متنوع سویا برای مقاومت به پوسیدگی بذر فومپوسیزی
- بهره وری نیروی کار در میان بنگاه های مقیاس متوسط در اوگاندا: نقش نوآوری
- مصرف فروکتوز و افزایش سرطان کبد
- بررسی تأثیر پذیری یاختههای بنیادی هماتوپویتی، مزانشیمی و نورونی از لیتیم
- الگوریتم جدید برای تشخیص ژن بیومارکر سرطان با استفاده از بهینهسازی شاهین هریس
- توسعه یک چارچوب اخلاقی برای کاربردهای هوش مصنوعی مسئولانه (AI) و یادگیری ماشین (ML) در تجارت ارزهای دیجیتال: یک تحلیل اخلاقی نتیجه گرایی
- بررسی تکامل و تغییرات سریع در نژادهای مختلف گنجشکهای خانگی
- کیفیت خدمات و رضایت مشتری در موسسات آموزش عالی اتیوپی
- احیای اکولوژیکی در دریای عمیق: دسیدراتا
- قواعد تکنیکی و ساده تجارت و مشخصات احتمالی نرخ بازده سهام