light box
امتیاز 2.65 بررسی تجربی و آزمایشی ادراکات و تصورات مشتریان و مصرف کنندگان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 40
تعداد کلمات : 11000
مجله : Electronic Commerce Research and Applications
انتشار : 2010
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی  تجربی و آزمایشی  ادراکات و تصورات مشتریان و مصرف کنندگان در خصوص امنیت و اعتماد در سامانه های پرداخت  الکترونیک

 چکیده

 معمولاً اعتقاد بر این است که امنیت خوب باعث افزایش اعتماد می شود و ادراک امنیت و اعتماد به نفس در نهایت باعث افزایش استفاده از تجارت الکترونیکی می شود. در حقیقت ، درک مشتریان از امنیت سیستم های پرداخت الکترونیکی به عامل اصلی تحول تجارت الکترونیکی در بازارها تبدیل شده است(آزمایش ادراکات و تصورات مشتریان). در این مقاله مباحث مربوط به امنیت پرداخت الکترونیکی از دیدگاه مشتریان بررسی می شود. این مطالعه یک مدل مفهومی را ارائه می دهد که عوامل مؤثر در امنیت درک شده و اعتماد درک شده مصرف کنندگان ، و همچنین تأثیرات امنیتی و اعتماد درک شده در استفاده از سیستم های نمایش را مشخص می کند. برای آزمون مدل ، از مدل سازی معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از ۲۱۹ پاسخ دهندگان در کره استفاده شده است. این تحقیق بنیادی نظری برای دانشگاهیان و همچنین دستورالعملهای عملی برای ارائه دهندگان خدمات در برخورد با جنبه های امنیتی سیستم های پرداخت الکترونیکی فراهم می کند(آزمایش ادراکات و تصورات مشتریان).

TITLE: An empirical study of customers’ perceptions of security and trust in e-payment systems

Abstract

It is commonly believed that good security improves trust, and that the perceptions of good security and trust will ultimately increase the use of electronic commerce. In fact, customers’ perceptions of the security of e-payment systems have become a major factor in the evolution of electronic commerce in markets. In this paper, we examine issues related to e-payment security from the viewpoint of customers. This study proposes a conceptual model that delineates the determinants of consumers’ perceived security and perceived trust, as well as the effects of perceived security and perceived trust on the use of epayment systems. To test the model, structural equation modeling is employed to analyze data collected from 219 respondents in Korea. This research provides a theoretical foundation for academics and also practical guidelines for service providers in dealing with the security aspects of e-payment systems.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    بررسی همبستگی و ارتباط بین خدمات دهی آنلاین و برخط، اعتماد و نیت و قصد خرید مشتریان
    خـریـد محـصـول
    تلفیق کننده های سرمایه فکری سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان
    خـریـد محـصـول
    ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی
    خـریـد محـصـول
    طراحی به عنوان یادگیری- یا خلق دانش- مدل SECI
    خـریـد محـصـول
    بررسی فاکتور های موثر بر مدیریت منابع انسانی و فرآیند بهبود خدمات رسانی
    خـریـد محـصـول
    دانلود پاورپوینت اسانس‌ها و عصاره‌های گیاهی به عنوان عوامل ضد میکروبی
    خـریـد محـصـول
    اسانس‌ها و عصاره‌های گیاهی به عنوان عوامل ضد میکروبی
    خـریـد محـصـول
    بررسی تاثیر کادمیوم بر روی جذب و انتقال عناصر غذایی در پیازچه خوراکی
    خـریـد محـصـول
    تضاد منافع بر سر ابعاد سودمند و نامطلوب (مضر) کهور(Prospis spp) در ایالات متحده
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا