light box
امتیاز 2.58 آماده سازی و شیوه های مربيان چند پايه در بخش مدارس شهر ايزابلا ، بازيلان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16
تعداد کلمات : 4500
مجله : International Journal of Novel Research in Education and Learning
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:آماده سازی و شیوه های مربيان چند پايه در بخش مدارس شهر ايزابلا ، بازيلان

چکیده

این مطالعه روش های آماده سازی و شیوه های معلمان چند پایه را در بخش مدارس شهر ایزابلا بررسی کرده است. یک طرح تحقیق کیفی از طریق بحث گروه متمرکز (FGD) توسط ۱۰ معلم چند پایه از مدارس مختلف در بخش مدارس شهر ایزابلا با استفاده از نمونه گیری هدفمند استفاده شد. شش (۶) موضوع وجود دارد که ازبخش پشتیبانی فنی وزارت آموزش (DepEd) به برنامه چند پایه ای در ابزار نظرسنجی آموزش فیلیپین (TS-MPPE) اقتباس شده است. مقدمات آماده سازی معلم چند پایه شامل ایجاد مطالب یادگیری-آموزش از مواد بومی ، برنامه ریزی قبلی و زمان بندی با جلسه مشورتی ذینفعان مختلف ، یادگیری تجربی و کمک از معلمان دیگر ، و جلسه قبلی با والدین و برخی از مقامات بارانگای برای آنها برای برنامه ریزی ورودی فعالیت ها  بود. شیوه های معلم چند پایه ای شامل برخی از ادغام فناوری اطلاعات در منابع و امکانات ، شناسایی نقاط ضعف دانش آموزان برای کلاس های تقویتی مناسب و یا انتقال متقابل پتانسیل و مهارت های یادگیرنده   ، سازماندهی و مدیریت کلاس بر اساس ابتکار معلم قبلی انجام شده است ، اما   تحقیق به عنوان شیوه های آموزشی در غلبه بر چالش های مختلف ، و تجدید نظر در ابزار ارزیابی استفاده شده است(آماده سازی و شیوه های مربيان).

Title: PREPARATIONS AND PRACTICES OF MULTI-GRADE TEACHERS IN ISABELA CITY SCHOOLS DIVISION, BASILAN

Abstract

 This study examined the multi-grade teachers’ preparations and practices in Isabela City Schools Division. A qualitative research design was used through focus group discussion (FGD) participated by 10 multigrade teachers from different schools within Isabela City Schools Division via purposive sampling. There are six (6) thematic issues adapted from the Department of Education (DepEd) Technical Support to Multi-Grade Program in Philippine Education (TS-MPPE) Survey Instrument. Multi-grade teacher’s preparations include creation of teaching-learning materials from indigenous materials, advance planning and scheduling with consultative meeting of different stakeholders, experiential learning and assistance from other teachers, and advance meeting with the parents and some Barangay officials for them to plan incoming activities. Multi-grade teacher’s practices cover some integration of IT into resources and facilities, identifying weaknesses of students for proper remedial classes or cross posting of learner’s potential and skills, classroom organization and management were based from previous teacher’s initiative but effectively observed, mentoring and conducting action research as instructional practices in overcoming different challenges, and revising the assessment tool.

 

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
خـریـد محـصـول
اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
خـریـد محـصـول
شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
خـریـد محـصـول
رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
خـریـد محـصـول
زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
خـریـد محـصـول
تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
خـریـد محـصـول
نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
خـریـد محـصـول
موارد استفاده فرعی شاهدانه
خـریـد محـصـول
استفاده پایدار از شاهدانه
خـریـد محـصـول
انقلاب تجاری ماری جوانا:یک تغییر اساسی برای بهتر یا بدتر شدن
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا