light box
امتیاز 2.72 قالب تئوریک برای تعلیم و آموزش در خصوص آب و هوا">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 21
تعداد کلمات : 5100
مجله : meteorology
انتشار : 2016
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:قالب تئوریک برای تعلیم  و آموزش در خصوص آب و هوا :مبانی  تعلیم افراد بزرگ سال

 چکیده

 آب و هوا متغیر تأثیرات عمده ای بر تولید محصولات کشاورزی و مدیریت منابع پایدار دارد (نیکلز ۱۹۸۵ ؛ گارنت و خندکر ۱۹۹۲ ؛ باکلی ۲۰۰۰). درک بهتر از این وضعیت متغیر از نظر تأثیر آن بر تولید ، منابع طبیعی و بازار برای حفظ یا بهبود صنعت خود برای تولیدکنندگان و تجارت های تجاری بسیار مهم است (همر ۲۰۰۰). بهبود دانش و مهارت های لازم برای مقابله بهتر با آب و هوا هدفی است که دولت استرالیا روی آن کار کرده است زیرا خشکسالی به عنوان یک شرایط استثنایی در نظر گرفته نشده بود “اما با تأکید بر اینکه باید بر افزایش اعتماد به نفس بیشتر شود (آنون ، ۱۹۹۰). بنابراین ، تلاش باید برای آموزش و آموزش نه تنها تولید کنندگان بلکه سایر افراد در زنجیره غذایی و فیبر که تحت تأثیر قرار می گیرند:

  • تولید به دلیل خشکسالی یا سایر مشکلات ناشی از آب و هوا و یا کاهش آب و هوا کاهش یافته است.
  • جوامع تحت تأثیر منفی سایر مشکلات مرتبط با اقلیم مانند مسائل مربوط به آب و سایر مشکلات منابع مانند فرسایش یا شوری قرار دارند. این مقاله به توصیف اصول و مفاهیم یادگیری بزرگسالان می پردازد که با موفقیت در آموزش کاربردهای اقلیمی و کشاورزی استفاده شده اند(آموزش در خصوص آب و هوا).

TITLE:Theoretical framework for applied climate education: 1. Adult Learning Concepts and Principles to consider when developing and delivering training

Abstract

The variable climate has major impacts on agricultural production and sustainable resource management (Nicholls 1985; Garnett and Khandaker 1992; Buckley 2000). Better understanding of this variable climate in terms of how it impacts on production, natural resources and markets is critical for producers and agribusiness to maintain or improve their industry (Hammer et al. 2000). Improving knowledge and skills to better cope with climate is a goal that the Australian government has been working on since drought was no to be considered as an exceptional circumstance' but with an emphasis needing to be on increased self reliance (Anon. 1990). Effort must therefore be applied to training and education of not only producers but others in the food and fiber chain who are impacted on when:

  • production has short falls due to drought or other weather and climate induced problems, or,
  • communities are negatively affected by other climate related problems such as competing water issues and other resource problems like erosion or salinity. This paper describes adult learning principles and concepts that have been used successfully in applied climate and agriculture education.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
    خـریـد محـصـول
    نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
    خـریـد محـصـول
    شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
    خـریـد محـصـول
    واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
    خـریـد محـصـول
    ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
    خـریـد محـصـول
    مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
    خـریـد محـصـول
    مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
    خـریـد محـصـول
    مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
    خـریـد محـصـول
    رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
    خـریـد محـصـول
    مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا