light box
امتیاز 2.58 آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی دانشجویان: آیا همکاری تیمی اهمیت دارد؟">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16
تعداد کلمات : 6000
مجله : Journal of Global Entrepreneurship Research
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی دانشجویان: آیا همکاری تیمی اهمیت دارد؟

 چکیده

 هدف این مطالعه درک بهتر این است که چرا و چگونه آموزش کارآفرینی تمایل به راه اندازی شرکت استارت آپ را افزایش می‌دهد. این مطالعه به بررسی نقش تعدیل‌کننده همکاری تیمی بر تأثیر آموزش کارآفرینی بر خودکارآمدی کارآفرینی و اشتیاق کارآفرینانه می‌پردازد. نتایج نظرسنجی از ۲۲۱ دانشجوی کارشناسی از برنامه‌های کارآفرینی برای تحلیل همبستگی، رگرسیون و میانجی‌گری استفاده شد. این مطالعه با ادغام نظریه شناختی اجتماعی و نظریه خودتنظیمی، یک مدل فرآیند دوگانه را پیشنهاد می‌کند و به بررسی اثرات واسطه‌ای خودکارآمدی کارآفرینانه و اشتیاق کارآفرینانه بر رابطه بین آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی می‌پردازد. علاوه بر این، این مطالعه دانش ما را در مورد اینکه چرا و چگونه آموزش کارآفرینی قصد کارآفرینی دانشجویان کسب‌وکار را بهبود می‌بخشد، افزایش می‌دهد. همچنین با آزمایش نقش همکاری تیمی به عنوان شرط مرزی به منابع آموزش کارآفرینی کمک کرد(آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی).

Title: Entrepreneurial education and students' entrepreneurial intention: does team cooperation matter?

Abstract

 This study aims to provide a better understanding of why and how entrepreneurial education increases the inclination to start-up. The study investigates the moderating role of team cooperation on the effect of entrepreneurial education on entrepreneurial self-efficacy and entrepreneurial passion. Survey results from 221 undergraduate students from entrepreneurship programs were used for correlation, regression, and mediation analysis. By integrating social cognitive theory and self-regulation theory, this study proposes a dual-process model and investigates the mediating effects of entrepreneurial self-efficacy and entrepreneurial passion on the relationship between entrepreneurial education and entrepreneurial intention. Moreover, this study enhances our knowledge of why and how entrepreneurial education improves business students’ entrepreneurial intention. It also contributed to the entrepreneurial education literature by testing the role of team cooperation as the boundary condition.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    طبقه بندی جنسیتی با استفاده از مدل پیشنهادی مبتنی بر CNN و بهینه سازی کلونی مورچه ها
    خـریـد محـصـول
    شیوه های حسابرسی داخلی و عملکرد مالی تعاونی های پس انداز و اعتبار
    خـریـد محـصـول
    پیش‌بینی جریان نقدی و تأثیر آن بر پایداری مالی سازمان‌های مبتنی بر جامعه
    خـریـد محـصـول
    عوامل تعیین کننده تامین مالی ازمحل استقراض: استارت آپ های فین تک
    خـریـد محـصـول
    استفاده از کلاه ایمنی در ورزشکاران سوارکار: فرصت هایی برای مداخله
    خـریـد محـصـول
    تاب آوری، بهزیستی، علائم افسردگی و سطوح ضربه مغزی در ورزشکاران سوارکاری
    خـریـد محـصـول
    صدمات سوارکاری: بررسی پنج ساله پذیرش بیماران در بیمارستان در بریتیش کلمبیا، کانادا
    خـریـد محـصـول
    تاریخچه ضربه مغزی و پایگاه دانش در ورزشکاران رقابتی سوارکاری
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل آسیب ها در مسابقات سوارکاری رقابتی
    خـریـد محـصـول
    کنترل مقیاس های زمانی برای انتقال الکترون از طریق پروتئین ها
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا