عنوان فارسی مقاله:آوای کارکنان از دیدگاه میان فرهنگی
چکیده
آوا و صدای کارکنان ممکن است دارای پیامدها و نتایج مثبت برای سازمانها باشد، با این حال، تشویق کارکنان برای اظهار نظر، تضمین شده نیست تا زمانی که سازمان اثبات کند که این کار برای کارکنان این وموثر است. در این مقاله، ما متغیرهای اصلی تشکیل دهندهی هنجارهای صدا و آوای ایجاد شده در سازمان در فرهنگهای مالی را شناسایی میکنیم. با توسعهی چارچوب مفهومی چند سطحی، این موضوع را بررسی میکنیم که چگونه ارتباط هنجارهای سازمانی با کانالهای مختلفی، سیگنالهایی را به کارکنان در مورد پیامدهای آوا ارائه کند یعنی ایمنی آوا و اثربخشی. چون سازمانها به صورت یکپارچه عمل میکنند، از ملاحظات مربوط به ارزشهای فرهنگی مؤثر بر هنجارهای سازمانی مؤثر بر سیگنالهای ایمنی و اثربخشی استفاده میکنیم. چارچوب مفهومی و گزارههای تحقیقات آینده ارائه میشود(آوای کارکنان از دیدگاه میان فرهنگی).