light box
امتیاز 2.65 بررسی ابعاد روانشناختی اعتماد برروی وفاداری الکترونیکی مطالعه موردی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 25
تعداد کلمات : 8000
مجله : Journal of Islamic Marketing
انتشار : 2011
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله: بررسی ابعاد روانشناختی اعتماد برروی وفاداری الکترونیکی مطالعه موردی: مصرف کنندگان عربستان سعودی

 چکیده

 هدف:  هدف این مقاله تلفیق و ترکیب منابع موجود در خصوص ابعاد روان شناختی و اعتماد برای توسعه مدل وفاداری الکترونیکی مصرف کننده می باشد.

طرح/ روش/ رویکرد: این مقاله چهار عامل مبتنی بر روان شناختی مهم موثر بر اعتماد مصرف کننده و وفاداری الکترونیکی را  توسعه می دهد: مبتنی بر ادراک، مبتنی بر تجربه، مبتنی بر دانش و نگرش.

یافته ها: نتایج این مقاله  نشان می دهد که عوامل مبتنی بر تجربه و ادراک از   عوامل مهم تاثیر گذار بر اعتماد مشتری و وفاداری الکترونیکی در خرده فروشی الکترونیکی می باشند.  مصرف کننده ها، عملیات اطلاعاتی را در نظر می گیرد.

  محدودیت ها و اهمیت تحقیق:  این مقاله اطلاعاتی را در مورد سوابق  روان شناسی  اعتماد مصرف کننده در خرده فروشی الکترونیکی ارایه می دهد با این حال یک سری اطلاعات مربوط به شخصیت   هنوز در نظر گرفته نشده است. یک گزینه  غیر قابل تعمیم یا غیر قابل کاربرد به عنوان گزینه پاسخ در  پرسش نامه لحاظ نشده است.   شرکت  کننده ها به سختی اطلاعات دقیق در مورد تجربه گذشته ارایه می کنند که سه ماه پیش در روش خود گزارشی رخ داده است.

پیامد های عملی: از دیدگاه نظری، مدل تصمیم گیری اعتماد مصرف کننده مبتنی بر روان شناختی، یک دیدگاه جامع از فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده انلاین و وفادرای الکترونیکی ارایه می کنند. از دیدگاه عملی،  این مقاله یک سری عوامل روان شناختی مهم از اعتماد مصرف کننده ها را در وب سایت و شواهد تجربی مربوط به اثر نسبی این عوامل بر  اعتماد مصرف کننده و وفاداری الکترونیکی ارایه می کند(ابعاد روانشناختی اعتماد برروی وفاداری الکترونیکی).

TITLE:Effects of Strength Training on Motor Performance Skills in Children and Adolescents: A Meta-Analysis

Abstract

The recent literature delineates resistance training in children and adolescents to be effective and safe. However, only little is known about the transfer of achieved strength gains to athletic performance. The present meta-analysis revealed a combined mean effect size for motor skill types jumping, running, and throwing of 0.52 (95% CI: 0.33–0.71). Effect sizes for each of aforementioned skill types separately were 0.54 (95% CI: 0.34–0.74), 0.53 (95% CI: 0.23–0.83), and 0.99 (95% CI: 0.19–1.79) respectively. Furthermore, it could be shown that younger subjects and nonathletes showed higher gains in motor performance following resistance training than their counterparts and that specific resistance training regimes were not advantageous over traditional resistance training programs. Finally, a positive dose response relationship for “intensity” could be found in subgroups using traditional training regimens. These results emphasize that resistance training provides an effective way for enhancing motor performance in children and adolescents.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    ارزیابی ومرور جامع ریسک ها و مزایای مصرف قهوه
    خـریـد محـصـول
    غذاهای فراسودمند: مزایا ، نگرانی ها و چالش ها – مقاله مربوط به شورای علوم و سلامت آمریکا
    خـریـد محـصـول
    انرژی، اکسرژی و تجزیه و تحلیل اقتصادی دیگهای بخار صنعتی
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل انرژی و اکسرژی نیروگاه بخار در اردن
    خـریـد محـصـول
    NICE: سیستم بیان برای لاکتوکوکوس لاکتیس: سیستم بیان ژن کنترل شده نایسین
    خـریـد محـصـول
    پروژه بررسی خوشه بندی مبتنی بر منطق فازی شبکه های حسگر بیسیم
    خـریـد محـصـول
    اثرات سرریز افشای MD&A برای سرمایه گذاری حقیقی: نقش رقابت صنعتی
    خـریـد محـصـول
    آیا کاهش نرخ مالیات موثر نشان دهنده اجتناب مالیاتی است؟
    خـریـد محـصـول
    تغییرات رشدی در اثرات اندازه برای مسائل جمع ساده
    خـریـد محـصـول
    زیرساخت مدیریت دارایی (IAM): تکامل و ارزیابی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا