light box
امتیاز 2.93 ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 21
تعداد کلمات : 5300
مجله : Management
انتشار : 2017
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی میان فرهنگی

 چکیده

ابعاد فرهنگی اغلب به صورت تأثیر فرهنگی بر روی موفقیت یا شکست سیستم‌های اطلاعاتی در سیستم‌های مدیریت ارتباط مشتری در نظر گرفته می‌شوند. چندین محقق شیوه‌های استفاده از مدیریت مشتری را برای حل مشکلات به وجود آمده پیشنهاد کرده‌اند. الی و اشلوی ۲۰۰۷ چارچوب مشکلات فرهنگی را برای مدیریت ارتباط سیستم‌های مشتری پیشنهاد کرده‌اند. مفهوم CRM در یک دوره‌ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است، که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می‌کند. در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز، CRM می‌تواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری وهم برای سازمان مطرحشود. درمدیریتارتباط با مشتری، مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمی‌گیرند بلکه آن‌ها را بعنوان عضو داخلی تجارتدر نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه‌ی بلند مدت با آن‌ها می‌باشد. بنابراین تماس زیاد با مشتری،، تعهد و ارائه خدمت از خصیصه‌های ضروری CRM می‌باشد. در این مقاله یک چارچوبی را با انجام مطالعه موردی تفضیلی در یک سازمان چند ملیتی در دو کشور تست کردیم. محققان به بررسی اجرای سیستم‌های CRM درون یک سازمان در مصر و انگلیس پرداخته‌اند. با استفاده از مشاهده، تحلیل اسناد و مصاحبه، داده‌های کیفی بررسی شده و روش سیستم‌های نرم برای تعین موضوعات برای هر مطالعه موردی استفاده شد. نتیجه ایجاد یک چارچوب از ابعاد فرهنگی برای مدیریت سیستم‌های مدیریت ارتباط مشتری درون سازمان‌های محیطی چند ملیتی است.

Title: CULTURAL DIMENSIONS AND CRM SYSTEMS: A CROSSCULTURAL CASE STUDY

Abstract

Cultural dimensions are often identified as a crucial influence on the success orfailure of Information Systems in general and Customer Relationship Management Systems (CRM) in particular. Several researchers have suggested ways in which management can accommodate these dimensions or solve the problems they may pose. Ali& Alshawi (2005) have proposed a cultural concerns framework for the management of CRM systems implementation in the multinational environment. In this paper the authors test that framework by conducting a qualitative comparative case study in a large multinational organization in two countries. The authors have investigated the implementation of CRM systems within the same organization in both Egypt and the UK. Using observation, document analysis and interviews, qualitative data has been elicited and used a Soft Systems Methodology (SSM) analysis to determine themes for each case study. The result is a framework of cultural dimensions for management of CRM systems, within multinational environment organizations.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
ارتباط بین مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و حافظه
خـریـد محـصـول
ترجیحات مربوط به توزیع مجدد و قرار گرفتن در معرض برنامه ها و طرح های سود مالیاتی
خـریـد محـصـول
سوگیری‌ها در برآورد ضریب فزاینده‌ی مالی
خـریـد محـصـول
تخمین هزینه حاشیه‌ای نگهداری و تعمیر بزرگراه تحت فعالیت‌های نگهداری چندگانه
خـریـد محـصـول
عوامل ژنتیکی، محیطی و تصادفی در عدم تطابق دوقلوهای همسان
خـریـد محـصـول
اثرات چند وظیفگی بر روی کیفیت قضاوت حسابرسان
خـریـد محـصـول
بررسی کاربرد سامانه های برنامه نویسی مجدد در پزشکی ترمیمی: از یاخته های پیکری
خـریـد محـصـول
اثرات درمان بزرگ سالان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم به کمک سگ: کارآزمایی کنترل شده
خـریـد محـصـول
اقتصاد پالایش نفت: آگاهی از کسب و کار فراوری نفت خام به سوخت
خـریـد محـصـول
مداخلات والدین محور برای نوجوانان یا بزرگسالان با ASD و پیامدهای بهزیستی والدین
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا