light box
امتیاز 2.58 مدل سازی اثرات تبلیغات خلاقانه بر مصرف کنندگان: یک مطالعه تجربی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23
تعداد کلمات : 8900
مجله : SAGE
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:مدل سازی اثرات تبلیغات خلاقانه بر مصرف کنندگان: یک مطالعه تجربی

 تحلیلگران و کارشناسان تبلیغات هم عقیده‌اند که خلاقیت یکی از مؤلفه‌های اساسی موفقیت در تبلیغات است. در این مقاله، ما ادراکات مصرف‌کننده را بررسی می‌کنیم و یک مدل جامع از خلاقیت تبلیغاتی ایجاد می‌کنیم. ما همچنین عوامل تعیین کننده خلاقیت را فهرست کرده‌ایم و مقیاسی برای اندازه گیری آن ایجاد کرده‌ایم. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که واگرایی و عوامل مرتبط به طور قابل توجهی بر خلاقیت تبلیغات تأثیر می‌گذارد و واگرایی عامل اصلی خلاقیت است. علاوه بر این، ما شیوه‌های خلاقیت را در نمونه‌های تبلیغات مورد مطالعه قرار دادیم و بهترین ترکیبی از ابعاد خلاقیت را که می‌تواند بر قصد خرید تأثیر بگذارد، فهرست کردیم. هدف دیگر این تحقیق بررسی تأثیر خلاقیت تبلیغات بر متغیرهای پردازش مصرف کننده و متغیرهای پاسخ مصرف کننده برای تبلیغات تلویزیونی بود. یافته‌ها نشان می‌دهد که تبلیغات خلاقانه به طور قابل توجهی بر پردازش و پاسخ مصرف کننده تأثیر می‌گذارد. این مطالعه مقیاس‌های رتبه‌بندی را برای مدیران تبلیغاتی فراهم می‌کند تا خلاقیت کمپین‌های تبلیغاتی یا تبلیغات پیشنهادی را قضاوت کنند و درک ما از روابط بین متغیرهای کلیدی را افزایش می‌دهد. این مدل‌های مفهومی را تقویت می‌کند که به خلاقیت تبلیغات نقشی محوری در دنیای تبلیغات می‌دهد(اثرات تبلیغات خلاقانه بر مصرف کنندگان).

Title: Modelling the Effects of Creative Advertisements on Consumers: An Empirical Study

Abstract

 Promoting analysts and experts concur that creativity is one of the fundamental components for success in advertising. In this paper, we examine consumer perceptions and build a comprehensive model of ad (advertising) creativity. We have also enlisted the determinants of creativity and have developed a scale to measure it. Research results demonstrate that divergence and relevance factors significantly influence ad creativity and divergence is the leading factor for creativity. Further, we studied the creativity practices in the sample ds and listed the best combination of creativity dimensions which can influence purchase intentions. Another objective of this research was to examine the effects of ad creativity on consumer processing variables and consumer response variables for the Television ads. Findings indicate that creative ads significantly influence consumer processing and response variables. This study provides rating scales to advertising managers to judge the creativity of ad campaigns or of a proposed ad and furthers our understanding of relationships among the key variables. It reinforces conceptual models that give ad creativity a pivotal role in the advertising world.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا