light box
امتیاز 1.80 اثر ادراکات از قیمت انواع مختلف برند بر ارزش خرید و وفاداری به فروشگاه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 9
تعداد کلمات : 2700
مجله : International Journal of Progressive Education
انتشار : 2018
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:چگونه ادراکات از قیمت انواع مختلف برند بر ارزش خرید و وفاداری به فروشگاه اثر می‌گذارد؟

 چکیده

 این تحقیق به بررسی روابط میان ادراکات قیمت برای انواع مختلف برندها (برندهای ملی، برندهای فروشگاهی استاندارد، برندهای فروشگاه منطقه‌ای، برندهای فروشگاه ارگانیک)، ابعاد ارزش خرید (کیفیت، قیمت، ارزش اجتماعی و ارزش عاطفی) و وفاداری فروشگاه (حفظ مشتری و تبلیغات دهان به دهان)(WOM) می‌پردازد. یک مدل جامع به تشریح عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری به فروشگاه می‌پردازد(اثر ادراکات ازقیمت انواع مختلف برند). با استفاده از مدل سازی معادله‌ی ساختاری، آزمون مدل شامل ۶۷۱ مصرف کننده می‌باشد که در طی بازدید از فروشگاه‌ها مورد مطالعه قرار گرفتند. تجزیه تحلیل داده‌ها، نتایج شگفت انگیزی را در اختیار گذاشت. به ویژه، ادراکات از قیمت پایین محصول، لزوماً نشان دهنده‌ی ارزیابی‌های منفی از کیفیت فروشگاه نیست. ابعاد ارزش خرید بر وفاداری حفظ فروشگاه و رفتار WOM یا تبلیغات دهان به دهان تأثیر می‌گذارد. به علاوه، انواع برندهای مختلف اثرات متفاوتی را روی فرایندهای ارزش آفرینی دارد. قیمت‌های مطلوب برای برندهای فروشگاه ملی و استاندارد دارای اثرات مثبت بر روی ارزش قیمت فروشگاه و ارزش آفرینی عاطفی می‌باشند(اثر ادراکات ازقیمت انواع مختلف برند). قیمت‌های جذاب برندهای فروشگاه منطقی موجب کاهش ارزش عاطفی فروشگاه شده و قیمت‌های پایین برای برند فروشگاه ارگانیک به طور معنی داری موجب افزایش ارزش آفرینی اجتماعی می‌شود.

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 title: Green Curriculum Analysis in Technological Education

Abstract

With rapid industrialization and technological development, India is facing adverse affects of unsustainable pattern of production and consumption. Education for sustainable development has been widely recognized to reduce the threat of environmental degradation and resource depletion. This
paper used the content analysis method to explore the extent to which green curriculum has been incorporated in engineering education. The green curriculum index suggests that Indian technological education is following vertical integration, with low emphasis on horizontal integration of green curriculum resulting into non-sustained green culture and environmental behaviour among the students. Furthermore, higher educational institutions should understand and accept the relevance of sustainable development rather than responding to the legitimate formality for creating a low- carbon and green economy.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
اثرات اینترفرون آلفا و درمان سیکلوسپورین به طور جداگانه و به صورت ترکیبی
خـریـد محـصـول
راهنمای ایمنی جاده، راهنمایی برای متخصصان، مدیریت ایمنی جاده، سیستم مدیریت ایمنی
خـریـد محـصـول
ساختار کریستال یا بلورین دومین اتصال RNA پروتئین نوکلئوکپسید SARS-CoV-2
خـریـد محـصـول
اثر روش‌های سنتز بر روی کارایی کاتالیزورهای سه راهه Pt + Rh/Ce0.6Zr0.4O2
خـریـد محـصـول
کاتالیزورهای سه راهه xZr1−xO2/Al2O3 Pd/Ce جدید تولید شده با میکرو امولسیون
خـریـد محـصـول
تثبیت محلول‌های جامد CeO2-ZrO2 با ساختار نانو با افزایش AL2O3
خـریـد محـصـول
اثر ضد میگرنی Δ۹-تتراهیدروکانابینول در موش صحرایی ماده
خـریـد محـصـول
کانابیدیول یک روش درمانی بالقوه برای بعد عاطفی-انگیزشی درد پس از عمل
خـریـد محـصـول
حساسیت مختص به گونه به تشنج‌های ناشی از مصرف ماری جوانا
خـریـد محـصـول
بهینه ساز بادبان ماهی: یک الگوریتم فراابتکاری الهام گرفته از طبیعت جدید
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا