عنوان فارسی مقاله:بررسی اثر لیبل ها و برچسب های اختصاصی روی وفاداری مصرف کننده نسبت به فروشگاه: یک دیدگاه جامع
چکیده
این تحقیق به دنبال بررسی اثر لیبل ها برچسب های اختصاصی روی وفاداری مصرف کننده نسبت به فروشگاه د است. لذا نقطه نظراتی بیان می شوند که در برگیرنده ی فاکتورهای مشوق بهبود وفاداری نسبت به فروشگاه ( فاکتور های داخل فروشگاهی و اقتصادی) بوده و اهمیت برچسب های خصوصی در میان خرده فروشان است(اثر لیبلها روی وفاداری مصرف کننده). اطلاعات به وسیله ی پرسشنامه ی آنلاین جمع اوری گریدند. در یک مدل سازی معادله ساختاری، فرمت های خرده فروشی مختلف تحلیل شد و فاکتورهای موثر بر وفاداری فروشگاه و اهمیت برچسب خصوصی در وفاداری فروشگاه بررسی شد. نتایج نشان می دهد که تحت موقعیت بازاری خرده فروشان، فاکتورهای مختلف در وفاداری اهمیت داشته و اثر آن برای فروشگاه ها هزینه معنی دار است(اثر لیبلها روی وفاداری مصرف کننده).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.