اثر برچسب های اختصاصی روی وفاداری مصرف کننده نسبت به فروشگاه

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 44

تعداد کلمات : 7900

مجله : Journal of Retailing and Consumer Services

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
24 مارس 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
876 بازدید
14,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی اثر لیبل ها و برچسب های اختصاصی  روی وفاداری مصرف کننده نسبت به فروشگاه: یک دیدگاه جامع

 چکیده

این تحقیق به دنبال بررسی اثر لیبل ها برچسب های اختصاصی  روی وفاداری مصرف کننده نسبت به فروشگاه د است. لذا   نقطه نظراتی  بیان می شوند که در برگیرنده ی  فاکتورهای مشوق بهبود وفاداری نسبت به فروشگاه ( فاکتور های داخل فروشگاهی و  اقتصادی) بوده و اهمیت برچسب های خصوصی در میان   خرده فروشان   است(اثر لیبلها روی وفاداری مصرف کننده). اطلاعات به وسیله ی پرسشنامه ی آنلاین جمع اوری گریدند. در یک مدل سازی معادله ساختاری،    فرمت های خرده فروشی مختلف تحلیل  شد و فاکتورهای موثر بر وفاداری فروشگاه و اهمیت برچسب خصوصی در وفاداری فروشگاه  بررسی شد. نتایج نشان می دهد که  تحت موقعیت بازاری خرده فروشان، فاکتورهای مختلف در وفاداری اهمیت داشته و  اثر آن برای فروشگاه ها   هزینه معنی دار است(اثر لیبلها روی وفاداری مصرف کننده).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 Title: The impact of private labels on consumer store loyalty: An integrative perspective

Abstract

This research studies the role of private labels (PLs) on consumers’ store loyalty. It offers an integrative approach that comprises several store loyalty drivers (in-store and economic factors), analyzing the role that PLs play among different types of retailers. Data were collected through an online survey. Using structural equation modeling, we run our analysis across different retail formats, assessing which factors lead to store loyalty and to what extent PLs contribute to it. Findings suggest that depending on retailers‘ market positioning, different factors contribute to loyalty and that the impact of PLs is mostly significant for medium-cost and premium supermarkets

   
دیدگاهتان را بنویسید