light box
امتیاز 3.46 اثر برچسب های اختصاصی روی وفاداری مصرف کننده نسبت به فروشگاه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 44
تعداد کلمات : 7900
مجله : Journal of Retailing and Consumer Services
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی اثر لیبل ها و برچسب های اختصاصی  روی وفاداری مصرف کننده نسبت به فروشگاه: یک دیدگاه جامع

 چکیده

این تحقیق به دنبال بررسی اثر لیبل ها برچسب های اختصاصی  روی وفاداری مصرف کننده نسبت به فروشگاه د است. لذا   نقطه نظراتی  بیان می شوند که در برگیرنده ی  فاکتورهای مشوق بهبود وفاداری نسبت به فروشگاه ( فاکتور های داخل فروشگاهی و  اقتصادی) بوده و اهمیت برچسب های خصوصی در میان   خرده فروشان   است(اثر لیبلها روی وفاداری مصرف کننده). اطلاعات به وسیله ی پرسشنامه ی آنلاین جمع اوری گریدند. در یک مدل سازی معادله ساختاری،    فرمت های خرده فروشی مختلف تحلیل  شد و فاکتورهای موثر بر وفاداری فروشگاه و اهمیت برچسب خصوصی در وفاداری فروشگاه  بررسی شد. نتایج نشان می دهد که  تحت موقعیت بازاری خرده فروشان، فاکتورهای مختلف در وفاداری اهمیت داشته و  اثر آن برای فروشگاه ها   هزینه معنی دار است(اثر لیبلها روی وفاداری مصرف کننده).

 Title: The impact of private labels on consumer store loyalty: An integrative
perspective

Abstract

This research studies the role of private labels (PLs) on consumers’ store loyalty. It offers an integrative approach that comprises several store loyalty drivers (in-store and economic factors), analyzing the role that PLs play among different types of retailers. Data were collected through an online survey. Using structural equation modeling, we run our analysis across different retail formats, assessing which factors lead to store loyalty and to what extent PLs contribute to it. Findings suggest that depending on retailers‘ market positioning, different factors contribute to loyalty and that the impact of PLs is mostly significant for medium-cost and premium supermarkets

 

 

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
خـریـد محـصـول
مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
خـریـد محـصـول
ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
خـریـد محـصـول
بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
خـریـد محـصـول
الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
خـریـد محـصـول
فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
خـریـد محـصـول
رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
خـریـد محـصـول
تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
خـریـد محـصـول
بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
خـریـد محـصـول
ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا