احساسات خود بیگانگی و همبستگی میان دانشجویان آموزش عالی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 28

تعداد کلمات : 8000

مجله : Internet and Higher Education

انتشار : 2005

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
23 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1203 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:احساسات از خود بیگانگی و همبستگی در میان دانشجویان آموزش عالی در کلاس مجازی

 چکیده

  اگرچه مطالعات  حرفه ای و تخصصی، احساسات از خود بیگانگی و  حس اندک همبستگی و تعلق اجتماعی را به عنوان عواملی  در نظر می گیرند که به توضیح   میزان پایداری پایین دانشجویان در برنامه های آموزش از راه دور کمک می کند،  هیچ مطالعه ای به بررسی رابطه ی بین این دو سازه نپرداخته است. بر همین اساس، این مطالعه از   تحلیل همبستگی کانونی کانونی برای تعیین این که آیا مجموعه  ای از سه متغیر از خودبیگانگی با مجموعه ای از دو متغیر  تعلق اجتماعی کلاسی در نمونه ی شامل  (۱۱۷)  دانشجوی کارشناسی  مرتبط هستند و این که رابطه ی این سه متغیر با  دو متغیر دیگر چیست. نتایج نشان می دهد که دو مجموعه از متغیر ها، با  دو بعد چند متغیره، ارتباط دارد. همچنین در مورد اهمیت تدریس و آموزش دانشگاهی، بحث شده است.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Feelings of alienation and community among higher education students in a virtual classroom

Abstract

Although the professional literature identifies feelings of alienation and low sense of community as factors that help explain relatively low student persistence rates in distance education programs, no studies have attempted to investigate the relationship between these two constructs. Accordingly, the present study uses canonical correlation analysis to determine if and how a set of three alienation variables is related to a set of two classroom community variables in a sample (N =117) of online graduate students. The results suggest that the two sets of variables are related along two reliable multivariate dimensions. Implications for college teaching are discussed.

دیدگاهتان را بنویسید