light box
امتیاز 2.93 احساسات مدیریتی، اعتماد مصرف کننده و بازده بخش">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 32
تعداد کلمات : 7500
مجله : International Review of Financial Analysis
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:احساسات مدیریتی، اعتماد مصرف کننده و بازده بخش

 چکیده  

 این مقاله به بررسی رابطه بین احساسات مدیریتی و بازده بخشی می‌پردازد. با استفاده از داده‌های ماهیانه انگلستان از ژانویه ۱۹۸۵ تا دسامبر ۲۰۱۴ و نمونه‌ای از شاخص‌های اعتماد کسب و کار و مصرف کننده ارائه شده توسط کمیسیون اروپا، ما یک سری شواهد جدید را در خصوص این ارائه می‌کنیم که چگونه شاخص‌های احساسات مصرف کننده و مدیریتی بر نرخ بازده بخشی تأثیر می‌گذارد. نتایج هم چنین نشان داد که پارامترها به ویژگی‌های صنعت حساس هستند. از همه مهم‌تر، رابطه نرخ بازده (سود)- احساسات کلی با یک احساس مربوط به شرکت‌های تولیدی غالب شده است(احساسات مدیریتی، اعتماد مصرف کننده).

Title: Managerial sentiment, consumer confidence and sector returns

Abstract

This paper investigates the relationship between managerial sentiment and sector returns. Using UK monthly data from January 1985 to December 2014 and a sample of consumer and business confidence indicators provided by the European Commission, we provide novel evidence on how managerial and consumer sentiment indicators affect stock returns. We find no support for consumer confidence as a predictor of stock returns. However, managerial sentiment shows a significant impact on aggregate market and sector return indices. Furthermore, we find that parameter estimates for sector groupings are not consistent, implying that the sentiment-return relationship differs across sectors. We also find parameters are sensitive to industry characteristics. Importantly, the overall sentiment-return relationship is dominated by sentiment associated with manufacturing firms.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
بازبینی تحمل انجماد: اثرات دماهای متغیر بر روی تنظیم بیان ژن در گراس ها و لگومیان معتدله
خـریـد محـصـول
آنالیز ارزش در معرض ریسک در بازارهای بورس مصر، اردن، مراکش و ترکیه
خـریـد محـصـول
مواجهه با سرب در زمان بارداری: مرور منابع و استدلالی برای غربال گری معمولی
خـریـد محـصـول
بررسی کارآفرینی از منظر کیفی : دیدگاه هایی در خصوص ایجاد و شناسایی فرصت کار آفرینی
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های مدیریت عمومی آمریکا: مفهوم فرهنگ مدیریتی
خـریـد محـصـول
چرا دموکراسی اینقدر ضعیف عمل می‌کند؟
خـریـد محـصـول
اصول ژنتیکی و پاتولوژی بیماری میتوکندریایی
خـریـد محـصـول
تصویر و خودکار امدی در زمینه مصدومیت
خـریـد محـصـول
استراتژی‌های واکسیناسیون برای مقابله با کروناویروس جدید SARS-CoV-2
خـریـد محـصـول
مرور سیستماتیک عوامل درمانی برای درمان سندرم تنفسی کروناویروس خاورمیانه (MERS-CoV)
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا