مطالعه ی تاثیر یکپارچه سازی و ادغام چند کانالی در حفظ مشتری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 19

تعداد کلمات : 7500

مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
17 سپتامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1513 بازدید
30,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مطالعه ی تاثیر یکپارچه سازی و ادغام چند کانالی در حفظ مشتری

 چکیده  

 هدف این مطالعه، بررسی این موضوع است که چگونه ادغام چند کانالی موجب افزایش اعتماد و حفظ مشتری می‌شود. با پیشنهاد و ارائه‌ی مفاهیم کیفیت ادغام کانال به عنوان شیوه‌ی متفاوت برای درک ادغام چند کانال، این مطالعه، از مدلی برای کشف عوامل فرعی کیفیت ادغام کانال و نقش اعتماد در حفظ مشتری برای خدمات اومنی چنل استفاده می‌کند. این مطالعه از ۳۵۲ مشتری استفاده کننده از خدمات اومنی چنل در کره استفاده کرده و داده‌ها را با AMOS24 تحلیل می‌کند. در نتایج، پیوستگی فرایند و محتوا به عنوان عوامل فرعی کیفیت ادغام کانال موجب افزایش اعتماد می‌شود. دوم، اعتماد موجب افزایش حفظ مشتری می‌شود. در نهایت، پویستگی فرایند و محتوا موجب افزایش حفظ مشتری از طریق اعتماد می‌شود. یافته‌ها به غنی شدن تحقیقات حفظ مشتری با معطوف کردن توجه به ادغام علمی از طریق کیفیت ادغام کانال کمک می‌کند(ادغام چند کانالی در حفظ مشتری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A Study of the Influence of Cross-Channel Integration in Customer Retention

Abstract

 The focus of this study is how cross-channel integration increases trust and customer retention. By proposing the concepts of channel integration quality as different ways to perceive cross-channel integration, this study develops a model that explores the sub-factors of channel integration quality and the role of trust for consumer retention in omnichannel service. For this, this study surveys 352 consumers using omnichannel service in Korea and analyzes the data using AMOS 24. In the results, first, content consistency and process consistency as the sub-factors of channel integration quality increase trust. Second, trust increases customer retention. Finally, content consistency and process consistency increase consumer retention through trust. The findings contribute to research on customer retention by paying scholarly attention to cross-channel integration characterized by channel integration quality.

دیدگاهتان را بنویسید