light box
امتیاز 2.93 مطالعه ی تاثیر یکپارچه سازی و ادغام چند کانالی در حفظ مشتری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 19
تعداد کلمات : 7500
مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:مطالعه ی تاثیر یکپارچه سازی و ادغام چند کانالی در حفظ مشتری

 چکیده  

 هدف این مطالعه، بررسی این موضوع است که چگونه ادغام چند کانالی موجب افزایش اعتماد و حفظ مشتری می‌شود. با پیشنهاد و ارائه‌ی مفاهیم کیفیت ادغام کانال به عنوان شیوه‌ی متفاوت برای درک ادغام چند کانال، این مطالعه، از مدلی برای کشف عوامل فرعی کیفیت ادغام کانال و نقش اعتماد در حفظ مشتری برای خدمات اومنی چنل استفاده می‌کند. این مطالعه از ۳۵۲ مشتری استفاده کننده از خدمات اومنی چنل در کره استفاده کرده و داده‌ها را با AMOS24 تحلیل می‌کند. در نتایج، پیوستگی فرایند و محتوا به عنوان عوامل فرعی کیفیت ادغام کانال موجب افزایش اعتماد می‌شود. دوم، اعتماد موجب افزایش حفظ مشتری می‌شود. در نهایت، پویستگی فرایند و محتوا موجب افزایش حفظ مشتری از طریق اعتماد می‌شود. یافته‌ها به غنی شدن تحقیقات حفظ مشتری با معطوف کردن توجه به ادغام علمی از طریق کیفیت ادغام کانال کمک می‌کند(ادغام چند کانالی در حفظ مشتری).

Title: A Study of the Influence of Cross-Channel Integration in Customer Retention

Abstract

 The focus of this study is how cross-channel integration increases trust and customer retention. By proposing the concepts of channel integration quality as different ways to perceive cross-channel integration, this study develops a model that explores the sub-factors of channel integration quality and the role of trust for consumer retention in omnichannel service. For this, this study surveys 352 consumers using omnichannel service in Korea and analyzes the data using AMOS 24. In the results, first, content consistency and process consistency as the sub-factors of channel integration quality increase trust. Second, trust increases customer retention. Finally, content consistency and process consistency increase consumer retention through trust. The findings contribute to research on customer retention by paying scholarly attention to cross-channel integration characterized by channel integration quality.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
ارزیابی فهرست یا چک لیست استانداردهای مبتنی بر سرشماری
خـریـد محـصـول
شیمی تجزیه در تحقیقات باستان شناسی
خـریـد محـصـول
استراتژی عقاب و تکامل افتراقی برای بهینه سازی سراسری محدود و نامحدود
خـریـد محـصـول
بهینه سازی جست و جوی فیل همراه با شبکه ی عصبی عمیق برای تحلیل داده های ریزآرایه
خـریـد محـصـول
الگوریتم بهینه سازی ملخ دودویی جدید برای مسئله‌ی انتخاب ویژگی
خـریـد محـصـول
اندازه ی جمعیت در بهینه سازی ازدحام ذرات
خـریـد محـصـول
کاربرد الگوریتم بهینه ساز گرگ خاکستری الهام گرفته از طبیعت در ژئودزی
خـریـد محـصـول
اثرات فرآیند بودجه ریزی بر عملکرد مالی دولت ایالت کوال در کنیا
خـریـد محـصـول
پاسخ بلند مدت ساختمان به زلزله‌ها در منطقه خلیج سانفرانسیسکو
خـریـد محـصـول
ارزیابی اثرات قرنطینه کل کلان شهرها در گسترش COVID-19 در فضای عمومی و خانوارها
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا