light box
امتیاز 2.58 ارتباطات پایداری دیجیتال در گردشکری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23
تعداد کلمات : 6800
مجله : Journal of Innovation & Knowledge
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ارتباطات  پایداری دیجیتال در گردشکری

چکیده

 اهمیت گردشگری پایدار کاملاً مشهود و بارز است. گردشگری و مهمان نوازی در سراسر جهان به سمت ارائه محصولات پایدارتر حرکت می‌کنند. با این حال، همه مدیران دستاوردها و تعهدات خود را در این زمینه اعلام نمی‌کنند. این مطالعه ارتباط دیجیتالی پایدار مکان‌های اقامتی کوچک و متوسط ​​را ارزیابی می‌کند و این اطلاعات را به پیچیدگی حضور آنلاین آنها مرتبط می‌کند. برای این منظور، داده‌ها از وب سایت‌های ۷۵۹ محل اقامت واقع در آزور (جزیره سائو میگوئل) بازیابی شدند، که به عنوان یک مقصد جزیره پایدار طبقه بندی شده‌اند. نتایج نشان می‌دهد اعتباردهی بین المللی معمولاً کمتر از اعتبارسنجی محلی اتخاذ می‌شود و شرکت‌های کوچک‌تر تمایل دارند که برچسبهای سازگار با محیط زیست را هنگام تبلیغات پیشنهادی خود به صورت آنلاین ارزیابی کنند. همچنین مشاهده شده است که دستاوردهای پایدار در وب سایت‌های پیچیده‌تر برجسته می‌شوند. این یکی از اولین مطالعات بررسی ارتباطات پایداری آنلاین  و به طور خاص، پیوند با پیچیدگی وب سایت در میان SME های گردشگری است. امید است که این مطالعه تحقیقات بیشتر در مورد ارتباطات و اقدامات SME در مورد پایداری گردشگری را تحریک کند و تلاش‌های سیاست را برای ترویج بیشتر استفاده از شیوه‌های سالم بهبود بخشد(ارتباطات پایداری دیجیتال در گردشکری).

Title: Digital sustainability communication in tourism

Abstract

 The relevance of sustainable tourism is unquestionable. Tourism and hospitality firms worldwide are moving toward more sustainable product offerings. However, not all firms communicate their achievements and commitments in this area. This study assesses the sustainable digital communication of small and medium accommodation firms and relates that information to the sophistication of their online presence. For this purpose, data were retrieved from the websites of 759 accommodation firms located in the Azores (São Miguel Island), classified as a sustainable island destination. The results indicate that international accreditations are less commonly adopted than local accreditations and that smaller firms tend to value eco-labeling when promoting their offers online. It is also noticed that sustainable achievements are highlighted on more sophisticated websites. This is one of the first studies to explore online sustainability communication; more specifically, the link with website sophistication among tourism SMEs. It is hoped that this study will stimulate further research on communication and SME practices on tourism sustainability and improve policy efforts to promote wider adoption of sound practices.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
خـریـد محـصـول
تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
خـریـد محـصـول
ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
خـریـد محـصـول
سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
خـریـد محـصـول
اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
خـریـد محـصـول
شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
خـریـد محـصـول
رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
خـریـد محـصـول
زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
خـریـد محـصـول
تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
خـریـد محـصـول
نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا