ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک برای فرهنگ عامه: دنیای وست اند میوزیکال (انتهای غربی)

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 29

تعداد کلمات : 7000

مجله : Management Accounting Research

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
23 نوامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1548 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک برای فرهنگ عامه: دنیای وست اند میوزیکال (انتهای غربی)

 چکیده  

مطالعه حسابداری و فرهنگ عامه, برنامه تحقیقاتی هیجان انگیز جدیدی برای حسابداران مدیریت فراهم می‌کند.  مطالعه حاضر از یک دیدگاه استراتژی این توسعه را بررسی می‌کند. به طور خاص, این مقاله به دانش ما در مورد پتانسیل حسابداری مدیریت استراتژیک در عمل از طریق مطالعه محیط خاص دنیای موزیکال وست اِند می‌افزاید. این مطالعه با استفاده از رویکرد نمونه موردی, تفکر معمول حسابداری مدیریت استراتژیک از دیدگاه “استراتژی به عنوان عمل”, را با استفاده از فرآیند توسعه نمونه کارهای محبوب فعالیت‌های تئاتر به چالش می‌اندازد. یافته‌ها نشان می‌دهد استراتژی, عملی پیچیده است که ذاتاً یک فرآیند اجتماعی می‌باشد: تهیه کنندگان تئاتر روشی به بازار را مذاکره می‌کنند که توسط تأیید سازمان‌های واسطه که در شهرت محصولات فرهنگی جدید مشارکت و ارتباط دارند تعدیل می‌شود و در نتیجه از روند استراتژیک پشتیبانی می‌کنند(ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The relevance of strategic management accounting to popular culture: The world of West End Musicals

Abstract

 The study of accounting and popular culture presents an exciting new research agenda for management accountants. This study examines this development from a strategy perspective. Specifically, this paper adds to our knowledge of the potential for Strategic Management Accounting in action by studying the novel setting of the world of West End Musicals. Using a case study approach, this study challenges conventional SMA thinking from a ‘strategy-as-practice’ perspective, using the process of developing a popular theatre portfolio of activities. Findings indicate that strategy is a complex practice which is an inherently social process: Theatre producers negotiate a route to the market that is mediated by validating intermediary organizations that contribute and communicate the reputation of new cultural products and thereby support the strategic process.
    دیدگاهتان را بنویسید