light box
امتیاز 2.58 قالب ارزش نام تجاری(برند) در بازار های تجارت به تجارت">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 30
تعداد کلمات : 9200
مجله : Industrial Marketing Management
انتشار : 2012
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:قالب ارزش نام تجاری(برند) در بازار های تجارت به تجارت: بررسی نقش  متغیرهای کارکردی و عاطفی

 چکیده

بدون شک فارغ از صنعت ، خلق ارزش یک وظیفه مهم برای بازاریابان است. این مقاله بر نوع ارزشی تمرکز دارد که به طور سنتی برای بازارهای صنعتی بی اهمیت تلقی می شود و استدلال می کند که ارزش نام تجاری ، پیشرفت از ارزش کالا و خدمات به ارزش رابطه را تسهیل می کند. برای بررسی محدودیت تحقیقات در مورد برندینگ  تجارت به تجارت از دیدگاه عرضه کنندگان ، داده  های به دست آمده از مرور ادبیات را با ده مصاحبه اکتشافی با مدیران عرضه کننده B2B تکمیل می کنیم و چارچوبی از ارزش برند قابل استفاده در بازارهای صنعتی را توسعه می دهیم. این ویژگی های عملکردی (کیفیت ، تکنولوژی ، ظرفیت ، زیرساخت ، خدمات پس از فروش ، قابلیت ها ، قابلیت اطمینان ، نوآوری) و ویژگی های احساسی (یعنی کاهش ریسک ، اطمینان ، اعتماد) برای توسعه ارزش ویژه برند صنعتی را مشخص می کند. فاکتور های موقعیتی (به عنوان مثال ماهیت خرید) و فاکتورهای محیطی (به عنوان مثال وضعیت اقتصادی) که بر درک عرضه کنندگان از اهمیت نام تجاری در زمینه B2B و نقش ویژگی های عاطفی عملکردی نام تجاری موثر است بررسی می شود. ارزش نام تجاری به عنوان محرکی برای توسعه تجارت و روابط تجاری نیز برجسته شده است. این چارچوب اصولی را برای متخصصان  تجارت بنگاه به بنگاه  فراهم می کند تا برند های خود را به گونه ای ایجاد کنند که بتواند ارتباطی کاربردی و احساسی با خریداران ایجاد کند که به احتمال زیاد منجر به ارتباط خریدار و تأمین کننده می شود(نقش  متغیرهای کارکردی و عاطفی)(ارزش نام تجاری در بازارهای تجارت).

Title: A framework of brand value in B2B markets: The contributing role of functional and emotional components

Abstract

 The creation of value is admittedly a critical task for marketers regardless of industry. This paper focuses on a type of value that has traditionally been perceived as irrelevant to industrial markets and argues that brand value facilitates the progression from goods and services value to relationship value. To address the limited amount of research on B2B branding from the suppliers' point of view, we complement insights gained from a literature review with ten exploratory interviews with B2B supplier managers, and develop a framework of brand value applicable toindustrial markets. This identifies both the functional (i.e., quality, technology, capacity, infrastructure, after sales service, capabilities, reliability,innovation) and emotional qualities (i.e., risk reduction, reassurance, trust) important for the development of industrial brand equity.Situational e.g. nature of the purchase) and environmental factors (e.g. the economic situation) affecting suppliers' perceptions of the importance of brand in a B2B context and the role of functional versus emotional brand qualities are discussed. The value of the brand as a driver for the development of business to business relationships is also highlighted. The framework provides a basis for B2B practitioners to build their brands in such a way as to make a functional as well as an emotional connection with buyers that is more likely to lead to a supplier–buyer relationship.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
    خـریـد محـصـول
    قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
    خـریـد محـصـول
    هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
    خـریـد محـصـول
    تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
    خـریـد محـصـول
    مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
    خـریـد محـصـول
    یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
    خـریـد محـصـول
    دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
    خـریـد محـصـول
    استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
    خـریـد محـصـول
    استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا