عنوان فارسی مقاله:ارزیابی دانشجویان از یک پلت فرم یادگیری الکترونیکی ارتباطات محور
چکیده
پلتفرمهای بسته بندی شده برای یادگیری الکترونیکی در آموزش زبان انگلیسی در سطح دانشگاه برای کمک به دانشجویان برای دریافت مدارک زبان انگلیسی استاندارد TOEIC و IELTS میباشد. با این حال، تحقیقات کمی در زمینهی تجربهی دانشجویان با پلتفرمهای یادگیری الکترونیکی ارتباطات محور صورت گرفته است. این تحقیق به ارزیابی یک کلاس از دانشجویان کارشناسی ژاپنی پرداخته که دورهی یک سالهی مطالعه زبان انگلیسی را با پلتفرم یادگیری الگترونیک به پایان رساندند. دانشجویان از حیث مزایا و معایب تجربهی یادگیری الکترونیک از جمله اثرات بر روی قالیت های یادگیری زبان انگلیسی و نظر آنها در مورد پلتفرم، تحت نظر سنجی واقع شدند. نتایج نشان میدهد که دانشجویان از افزایش فرصت برای توسعهی یادگیری با محتوای متنوع و سازمان دهی شده راضی بودند. موانع اصلی شامل این بود که برخی دانشجویان قادر به تعیین سطح نبودند. نتایج این مطالعه اطلاعات ارزشمندی به مربیان در مورد استفاده از پلتفرمهای یادگیری الکترونیک ارتباطات محور در کلاسهایشان ارائه میکند(ارزیابی دانشجویان از یک پلت فرم).