light box
امتیاز 2.65 ارزیابی مشاهده‌ی #Fitspiration و رفتار ورزش در دانشجویان دانشگاه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 11
تعداد کلمات : 4400
مجله : The Journal of Social Media in Society
انتشار : 2019
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:ارزیابی مشاهده‌ی #Fitspiration و رفتار ورزش در دانشجویان دانشگاه

 چکیده

 رسانه‌های اجتماعی به طور گسترده‌ای در میان دانشجویان استفاده شده و برای بازیابی اطلاعات سلامت استفاده می‌شود. صفحات تناسب اندام و الهام بخشی، در بسیاری از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، متداول هستند. صفحات Fitspiration قبلاً دارای انگیزه‌ی کوتاه مدت برای ورزش داشته و با رضایت از بدن کمی همراه بودند. هدف این مطالعه،، بررسی شیوه‌های تأثیر گذاری Fitspiration بر روی رفتارهای ورزشی برای دانشجویان است. به علاوهف این مطالعه به دنبال بررسی این است که آیا نوع خاصی از صفحات Fitspiration می‌توانند موجب بهبود ورزش شوند یا خیر. این مطالعه از رویکرد نظر سنجی مقطعی استفاده کرد و به دانشجویان در دانشگاه میدوسترن توزیع شد. حدود نیمی از دانشجویان از صفحات Fitspiration دیدن کرده و دانشجویانی که صفحات تناسب اندام را مشاهده کردند، ورزش بیشتری از افراد دیگر می‌کردند. دانشجویانی که این صفحات رادیده بودند از تناسب اندام، افزایش حجم عضله، کاهش استرس و احساس بهتر بهره مند شدند. صفحات کراس فیت و صفحات سازمان دهی تناسب اندام با افزایش ورزش همراه بودند. تحقیقات بیشتری برای بررسی روابط بین مشاهده‌ی صفحه‌ی صفحات Fitspiration و اهداف تناسب اندام لازم است و به شناسایی دلایل و منطق اضافی برای مشاهده‌ی این اهداف کمک می‌کند(ارزیابی مشاهده‌ی #Fitspiration و رفتار ورزش).

 

 

TITLE: An Evaluation of #Fitspiration Viewing and Exercise Behavior in College Students

Social media is widely used by college students, and is used for retrieving health information. “Fitspiration” (fitness and inspiration) pages are common on many popular social networking sites. Fitspiration pages have been previously associated with short term motivation for exercise and decreased body satisfaction. The purpose of this study was to explore ways in which viewing fitspiration pages may influence exercise behaviors for college students. Additionally, this study sought to explore if particular types of fitspiration pages can encourage increased exercise. This study utilized a cross-sectional survey approach and was distributed to college students at a large Midwestern university. About half of the students viewed fitspiration pages, and students who viewed fitness pages reported exercising more than those who did not. Students who viewed fitspiration pages also reported exercising for muscle-gain, enjoyment, fitness, reduced stress, and feeling better. CrossFit pages and professional fitness organization pages were associated with increased exercise. Students did not report feeling motivated by fitspiration. Additional research is needed to explore the relationships between fitspiration page viewing and fitness goals, and identify additional reasoning for viewing these pages.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
    خـریـد محـصـول
    نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
    خـریـد محـصـول
    شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
    خـریـد محـصـول
    واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
    خـریـد محـصـول
    ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
    خـریـد محـصـول
    مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
    خـریـد محـصـول
    مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
    خـریـد محـصـول
    مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
    خـریـد محـصـول
    رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
    خـریـد محـصـول
    مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا