light box
امتیاز 2.93 استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی و رضایت دانشجویان در دانشگاه‌های مصری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 27
تعداد کلمات : 8000
مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی و رضایت دانشجویان در دانشگاه‌های مصری

 چکیده  

هدف این مقاله، بررسی اثر استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی روی رضایت دانشجویان در دانشگاه‌های مصری است. تحقیق از چهار استراتژی رسانه اجتماعی (متخصص پیش بین، آزمایش گر خلاق، قهرمان رسانه‌ی اجتماعی و تبدیل کننده رسانه اجتماعی) استفاده می‌کند. پرسشنامه به گروه‌های فیسبوک در دانشگاه‌های مختلف ارسال شد. یک نظرسنجی برای گروه‌های فیس بوک دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف ارسال شده است. ۵۳۰ دانشجو از دانشگاه‌های اسکندریه، تانتا دامنهور، کافلشیخ، دامیتا و سوئز به این نظرسنجی پاسخ دادند. اشاره شد که فیس بوک متداول‌ترین پلت فرم رسانه‌های اجتماعی مورد استفاده است. استراتژی‌ها به درستی بر خلاف استراتژی تغییر دهنده‌ی رسانه‌های اجتماعی اجرا نشدند.. اشاره شد که عدم رضایت دانشجویان از دانشکده‌های قابلیت اطمینان، پاسخگویی و حفظ حریم خصوصی که به طور غیرمعمول در فیس بوک ارسال می‌شوند، وجود دارد. مشخص شده است که چهار استراتژی رسانه‌های اجتماعی تأثیر مثبتی بر رضایت دانشجویان در دانشگاه‌های مصر دارند(استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی و رضایت دانشجویان).

Title: Social Media Strategies and Students’ Satisfaction at Egyptian Universities

Abstract

 This article aims to investigate the impact of social media strategies on student satisfaction at Egyptian universities. The research employed four social media strategies (the Predictive Practitioner, Creative Experimenter, Social Media Champion and Social Media Transformer). A survey was posted to students Facebook groups in different universities. 530 students from the universities of Alexandria, Tanta Damanhour, Kafrelsheikh, Damietta, and Suez responded to the survey. It was noted that Facebook was the most common social media platform used. The Predictive Practitioner, Creative Experimenter, and Social Media Champion strategies were not clearly implemented, as opposed to the Social Media Transformer. It was noted that there was a lack of satisfaction of students with the information reliability, responsiveness and privacy faculties unusually posted on Facebook. It has been found that the four social media strategies account for positively influencing student satisfaction at Egyptian universities.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا