استراتژی‌های یادگیری اجتماعی: ایجاد ارتباط بین زمینه‌ها و رشته‌ها

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 22

تعداد کلمات : 11000

مجله : Trends in Cognitive Sciences

انتشار : 2018

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
8 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1386 بازدید
25,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:استراتژی‌های یادگیری اجتماعی: ایجاد ارتباط بین زمینه‌ها و رشته‌ها

 چکیده

اگرچه یادگیری اجتماعی، متداول می‌باشد، کپی برداری کامل از سایرین به ندرت سودمند می‌باشد. نظریه، حاکی از آن است که افراد باید در آنچه که کپی می‌کنند، زمان کپی برداری و این که از چه کسی کپی برداری می‌کنند، با دنبال کردن استراتژی‌های یادگیری اجتماعی، به صورت انتخابی عمل کنند (SLC). مفهوم SLC منجر به انجام مطالعات آزمایشی گسترده، نظریه‌ی یکپارچه و یافته‌های تجربی شده و انگیزه‌ی زیادی را برای توجه به زمینه‌های تکامل فرهنگی و یادگیری اجتماعی ایجاد کرده است(استراتژی‌های یادگیری اجتماعی:بین زمینه‌ها و رشته‌ها). با این حال، SLC باید به روز رسانی شود تا یافته‌های اخیر را مبنی بر این که افراد به طور انعطاف پذیر استراتژی‌های مختلف را استفاده می‌کنند، این که چندین استراتژی به طور همزمان استفاده می‌شوند و هیچ گونه ارتباط و تناظر یک به یک بین روش‌های ابتکاری روان شناسی مورد استفاده و الگوهای سطح جمعیت وجود ندارد، پوشش دهد. این زمینه از مطالعه‌ی همزمان مکانیسم و عملکرد، بهره مند شده است. SLC، ابزار مفیدی را برای ایجاد ارتباط و پل بین روان شناسی شناختی، علوم عصبی و زیست شناسی تکاملی فراهم کرده است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Social Learning Strategies: Bridge-Building between Fields

Abstract

While social learning is widespread, indiscriminate copying of others is rarely beneficial. Theory suggests that individuals should be selective in what, when, and whom they copy, by following ‘social learning strategies’ (SLSs). The SLS concept has stimulated extensive experimental work, integrated theory, and empirical findings, and created impetus to the social learning and cultural evolution fields. However, the SLS concept needs updating to accommodate recent findings that individuals switch between strategies flexibly, that multiple strategies are deployed simultaneously, and that there is no one-to-one correspondence between psychological heuristics deployed and resulting population-level patterns. The field would also benefit from the simultaneous study of mechanism and function. SLSs provide a useful vehicle for bridge-building between cognitive psychology, neuroscience, and evolutionary biology.

 
    دیدگاهتان را بنویسید