light box
امتیاز 2.58 شناسایی ریسک مصرف کنندگان کره ای بسته به ارایه اطلاعات ایمنی برای محصولات شیمیایی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18
تعداد کلمات : 6800
مجله : International Journal of Environmental Research and Public Health
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:شناسایی ریسک مصرف کنندگان کره ای بسته به  ارایه اطلاعات ایمنی  برای  محصولات شیمیایی

چکیده

  پس از حادثه “اکسی” ۲۰۱۱ که منجر به مرگ و میر ناشی از مواد ضد عفونی کننده  شد، نگرانی مصرف کنندگان کره ای در مورد محصولات شیمیایی افزایش یافته است. برای ارائه به موقع اطلاعات مناسب به مصرف کنندگان ، باید شناخت ریسک آنها را درک کنیم و روش های ارائه اطلاعات ایمنی را کشف کنیم. ما سطح درک مصرف کنندگان کره ای را برای محصولات شیمیایی بسته به ارائه اطلاعات ایمنی و سایر عوامل بررسی کردیم. ما یک تحقیق آنلاین به مدت ۱۰ روز با ۶۰۰ شرکت کننده بزرگسال کره ای مصرف کننده انجام دادیم و هفت عامل را مورد بررسی قرار دادیم: پتانسیل فاجعه ، کنترل پذیری ، آشنایی ، ترس ، دانش علمی و خطر برای نسل های آینده. نتایج ما نشان داد که زنان متاهل بالای ۳۰ سال محصولات شیمیایی را به عنوان خطر بالاتر تصور می کنند ، اما وقتی اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده ایمن از محصولات ارائه می شود ، پتانسیل فاجعه ، قابلیت کنترل ، ترس ، دانش علمی و همچنین درک خطر ، به طور قابل توجهی افزایش می یابد. هنگامی که فقط اطلاعات تشخیص ریسک ارائه می شد ، پتانسیل فاجعه بار ، ترس و خطر برای نسل های آینده ثابت باقی می ماند ، اما آشنایی تأثیر منفی داشت (R86 = 0.586). سن و دانش علمی هنگامی که روشهای ایمن مدیریت ریسک ارائه می شود ، بر شناسایی خطر تأثیر می گذارد (R872 = 0.587). قابلیت کنترل ریسک تاثیری در درک ریسک نداشته است. این نتایج نشان می دهد که ارائه اطلاعات در مورد اجتناب یا مقابله با خطرات تأثیر مثبتی بر درک مخاطره از مصرف کنندگان دارد.

Title: Korean Consumers’ Recognition of Risks Depending on the Provision of Safety Information for Chemical Products

Abstract

 After the 2011 “Oxy accident” involving deaths from humidifier disinfectants, Korean consumers’ anxiety about chemical products has risen. To provide timely, appropriate information to consumers, we must understand their risk recognition and explore methods of safety information provision. We investigated Korean consumers’ level of risk perception for chemical products depending on the provision of safety information and other factors. We conducted an online survey for 10 days with 600 adult Korean consumer participants and analyzed seven factors: catastrophic potential, controllability, familiarity, fear, scientific knowledge, and risk for future generations. Our results showed that married women over 30 perceived chemical products as higher risk, but when information was provided on how to use products safely, catastrophic potential, controllability, fear, scientific knowledge, as well as risk perception, increased significantly. When only risk diagnosis information was provided, catastrophic potential, fear, and risk for future generations remained static, but familiarity had a negative effect (Rˆ2 = 0.586). Age and scientific knowledge affected the recognition of risk when safe risk management methods were provided (Rˆ2 = 0.587). Risk controllability did not have any effect on risk perception. These results suggest that providing information about avoiding or dealing with risks has a positive effect on consumers’ risk perception.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا