light box
امتیاز 2.58 اعتماد در اقتصاد مشارکتی: مطالعه موردی AirBnB">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23
تعداد کلمات : 10000
مجله : Industrial Management & Data Systems
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:اعتماد  در اقتصاد مشارکتی: مطالعه موردی AirBnB

 چکیده

  هدف – هدف این مقاله بررسی بازارهای آنلاین اقتصاد مشترک با هدف درک چگونگی شکل گیری و ایجاد ارتباط از طریق درک اقتصاد اعتماد از طریق اعتماد است.

طراحی/روش شناسی/رویکرد-نویسندگان بر اساس نظرات و بررسیهای آنلاین کاربران که توسط وب سایتهای شخص ثالث مستقل جمع آوری شده است ، تجزیه و تحلیل کیفی را اعمال می کنند.

یافته ها – یافته ها نشان می دهد که کمیت اطلاعات و ارتباطات محرک های مهمی در ایجاد درک اعتماد هستند ، در حالی که عدم تعامل کلی بین کاربران و ارائه دهنده بازار ، خطرات درک شده را تشدید می کند.

اصالت/ارزش – نویسندگان اهمیت اعتماد را تأیید کرده و نویسندگان نشان داده اند که شرایط بحرانی که مانع شکل گیری اعتماد می شود عدم تقارن اطلاعاتی و همچنین عدم تعامل است.

نکته جالب توجه این است که تأثیر هر دوی این موارد زمانی تشدید می شود که در بین کاربران و بین آنها و اپراتور بازار عدم حمایت احساس شود(اعتماد در اقتصاد مشارکتی).

Title: Trust in the sharing economy: the AirBnB case

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to examine sharing economy online marketplaces with the aim of understanding how trust perceptions form and get communicated through sharing economy platforms.
Design/methodology/approach – The authors build on online user comments and reviews as aggregated by independent third-party websites, and apply a qualitative analysis.
Findings – The findings show that the quantity of information and communication are important drivers towards building trust perceptions, while an overall lack of interaction between users and the marketplace provider intensifies perceived risks.
Originality/value – The authors validated the importance of trust and the authors have illustrated that the critical conditions that hinder trust formation are information asymmetry as well as the lack of interaction. What is also an interesting implication is that the impact of both of these can be exacerbated when there is a perceived lack of support among users and between them and the marketplace operator.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    تأثیر تصمیم گیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تولید مثل در دوران شیردهی گاوهای شیری: ادغام جنبه های تغذیه ای کنترل
    خـریـد محـصـول
    مدیریت سرمایه در گردش و سن مدیرعامل
    خـریـد محـصـول
    تأثیر حاکمیت شرکتی و ارتباطات سیاسی بر عدم تقارن اطلاعات
    خـریـد محـصـول
    ساختار سرمایه و عملکرد شرکت: شواهدی از آلمان تحت پذیرش IFRS
    خـریـد محـصـول
    قوانین مالی ناکارآمد؟ تأثیر استانداردهای حسابداری بخش عمومی بر بودجه، کارایی و پاسخگویی
    خـریـد محـصـول
    طراحی پنجره دفاتر با تهویه طبیعی در اقلیم مدیترانه از نظر عملکرد CO2 و آسایش حرارتی
    خـریـد محـصـول
    رضایت از زندگی، بهزیستی ذهنی و مهارت های عملکردی در سالمندان
    خـریـد محـصـول
    تأثیر بانکداری الکترونیک بر سودآوری بانک های تجاری در نیجریه (۲۰۱۱-۲۰۱۸)
    خـریـد محـصـول
    حاکمیت شرکتی و مدیریت سود بانک‌های پول سپرده در نیجریه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا