light box
امتیاز 2.93 افشای بهینه و تلاش برای جلب توجه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 31
تعداد کلمات : 7700
مجله : the international journal of business & management
انتشار : 2017
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:افشای بهینه و تلاش برای جلب توجه

 چکیده  

 این مقاله نشان می‌دهد که مدیران می‌توانند بر سر جلب توجه واسطه‌ها با حفظ اطلاعات خصوصی در مورد شرکت خودرقابت کنند. با افزایش عدم قطعیت واسطه‌ها در خصوص پرداخت های آینده، یک شرکت به یک هدف جذاب‌تر برای واسطه‌هایی که توجه زیادی را به آن معطوف می‌کنند تبدیل می‌شود(افشای بهینه وتلاش برای جلب توجه). هر شرکت دارای یک محرک برای انجام این کاراست زیرا توجه بیشتراز ارزش زیادی برخورداراست که به مدیران شرکت امکان استخراج اطلاعات بیشتر و سرمایه گذارای کارامد تر را می‌دهد. در تعیین سرمایه درونزا، تلاش شرکت‌ها برای جلب توجه ناکارامد است یعنی همه شرکت‌ها در صورتی بهتر عمل می‌کنند که اطلاعات خودرا به واسطه‌ها منتشر کنند. از این روی داشتن یک ارتباط محرمانه با مدیر هر شرکت که موجب افزایش قیمت دارایی کوتاه مدت شود، موجب افزایش افشا و برایند های بهتر می‌شود(افشای بهینه وتلاش برای جلب توجه).

Title: Optimal Disclosure and Fight for Attention

Abstract

This paper shows that managers can compete for speculators’ scarce attention by withholding private information about their firm. By raising speculators’ uncertainty regarding the future payoff, a firm becomes a more attractive target for speculators who allocate more attention to it, in turn. Each firm has an incentive to do this because more attention implies more informative prices, which allows firm managers to extract more information and to invest more efficiently. In a setting with endogenous capital, the firms’ fight for attention is inefficient, i.e. all firms would be better off if they instead disclosed their private information to speculators. Surprisingly, giving each firm manager a myopic contract that rewards increases in the short-run asset price, encourages disclosure and implements the first-best outcome.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
    خـریـد محـصـول
    قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
    خـریـد محـصـول
    هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
    خـریـد محـصـول
    تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
    خـریـد محـصـول
    مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
    خـریـد محـصـول
    یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
    خـریـد محـصـول
    دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
    خـریـد محـصـول
    استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
    خـریـد محـصـول
    استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا