light box
امتیاز 2.58 الگوهای مدیریت کلاس: مدل نظری برای مقایسه ی دانش معلمان مبتدی و متخصص">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25
تعداد کلمات : 10000
مجله : Educational Psychology Review
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:الگوهای مدیریت کلاس: مدل نظری برای مقایسه ی  دانش  معلمان مبتدی و متخصص و آگاهی از رویداد های کلاس

چکیده

مدیریت پیچیدگی های کلاس و تنوع رویدادها در موقعیت های کلاسی یک چالش اساسی برای مدیریت کلاس است. دانش معلمی برای پردازش این پیچیدگی بستگی زیادی به سطح تجربه آنها دارد و منجر به تفاوت در نحوه درک و تفسیر معلمان از رویدادهای کلاس می شود. این شامل نحوه نظارت بر رویدادها و نحوه آگاهی مداوم آنها از شرایط کلاس است. همچنین بر تصمیمات مربوط به زمان و چگونگی اقدام در واکنش به حوادث تأثیر می گذارد. تحقیقات در مورد مدیریت کلاس اغلب بر چگونگی مدیریت شرایط معمول کلاس متمرکز بوده است ، اما توصیفی نظری از اینکه دانش حاصل از تجربه بر آگاهی و توانایی معلمان در مدیریت کلاس تأثیر می گذارد ، ارائه نمی دهد. این مقاله با تقابل دانش متخصص و تازه کار معلمان و تصمیمات آنها برای اقدام در واکنش به حوادث کلاس ، تعریفی برای اسکریپت های مدیریت کلاس ارائه می دهد. اسکریپت های مدیریت کلاس با در نظر گرفتن اینکه مهارت در درک بینایی و تفسیر ذهنی تأثیر می گذارد ، به روشن شدن تفاوت در تشخیص و بازنمایی معلمان کمک می کنند. مدل پیشنهادی پردازش شناختی داخلی را که در مدیریت کلاس دخیل است آشکار می کند. چنین بینشی می تواند برای کمک به مربیان و معلمان معلمان مفید باشد تا وقایع گیج کننده را تجزیه و تحلیل و معنا کنند. به نوبه خود ، این ممکن است به توسعه رویکردهای آموزشی برای بهبود آگاهی معلمان از عواملی که هنگام بررسی مدیریت کلاس ، تقویت بینش حرفه ای ، نادیده گرفته می شوند ، کمک کند. این نظریه همچنین بر اهمیت تسهیل و تداوم یادگیری هنگام کنار آمدن با چالش های مدیریت کلاس تأکید دارد(الگوهای مدیریت کلاس).

Title: Classroom Management Scripts: a Theoretical Model Contrasting Expert and Novice Teachers’ Knowledge and Awareness of Classroom Events

Abstract

 Dealing with the complexities of the classroom and the diversity of events in classroom situations presents a major challenge for classroom management. The knowledge a teacher has for processing this complexity depends a great deal on their level of experience, leading to differences in the way teachers perceive and interpret classroom events. This includes how they monitor events and how they maintain an ongoing awareness of classroom situations. It also impacts decisions about when and how to act in response to events. Research on classroom management has often focused on how to handle common classroom situations, but does not provide a theoretical description of how knowledge from experience affects teachers’ awareness and ability to manage the classroom. This article proposes a definition for classroom management scripts by contrasting expert and novice teachers’ knowledge and their decisions to act in response to classroom events. Classroom management scripts help clarify differences in teachers’ recognition and representation of events by considering how expertise influences visual perception and mental interpretation. The proposed model exposes the internal cognitive processing involved in classroom management. Such insights can be useful for helping teacher educators and teachers themselves analyze and make sense of puzzling events. In turn, this may help develop training approaches to improve teachers’ awareness of factors easily overlooked when considering classroom management, enhancing professional vision. This theory also underlines the centrality of facilitating and sustaining learning when grappling with the challenges of managing a classroom.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
الگوریتم بهینه سازی شعله پروانه: یک الگوی ابتکاری مبتنی بر طبیعت
خـریـد محـصـول
بهینه سازی شاهین هریس: الگوریتم و برنامه‌ها
خـریـد محـصـول
رابطه بین دیجیتالی شدن اقتصاد و ضریب تولید “دانش”
خـریـد محـصـول
تجزیه تحلیل خصوصیات دینامیکی تانک‌ها و مخزن‌های فولادی حلقوی بدون تکیه گاه
خـریـد محـصـول
نقشه برداری قبل از جراحی مغز در زمان فلج مغزی با استفاده همزمان از EEG و MRI
خـریـد محـصـول
تلفیق گیاهان دارویی و گیاهان آشپزی در سیستم‌های اگروفارستری برای حوزه مناطق کاراییب
خـریـد محـصـول
اقتصاد مقاومتی و یکپارچگی منطقه‌ای ایران
خـریـد محـصـول
مطالعه استفاده از سرمایه انسانی در توسعه اقتصادی با تأکید بر نقش‌های بهداشت، نابرابری
خـریـد محـصـول
تحلیل تأثیر مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی روی ایجاد مزایای رقابتی در سازمان‌ها
خـریـد محـصـول
یکپارچه سازی حسابداری و مقایسه پذیری حسابداری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
برو بالا