light box
امتیاز 2.58 الگوهای مدیریت کلاس: مدل نظری برای مقایسه ی دانش معلمان مبتدی و متخصص">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25
تعداد کلمات : 10000
مجله : Educational Psychology Review
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:الگوهای مدیریت کلاس: مدل نظری برای مقایسه ی  دانش  معلمان مبتدی و متخصص و آگاهی از رویداد های کلاس

چکیده

مدیریت پیچیدگی های کلاس و تنوع رویدادها در موقعیت های کلاسی یک چالش اساسی برای مدیریت کلاس است. دانش معلمی برای پردازش این پیچیدگی بستگی زیادی به سطح تجربه آنها دارد و منجر به تفاوت در نحوه درک و تفسیر معلمان از رویدادهای کلاس می شود. این شامل نحوه نظارت بر رویدادها و نحوه آگاهی مداوم آنها از شرایط کلاس است. همچنین بر تصمیمات مربوط به زمان و چگونگی اقدام در واکنش به حوادث تأثیر می گذارد. تحقیقات در مورد مدیریت کلاس اغلب بر چگونگی مدیریت شرایط معمول کلاس متمرکز بوده است ، اما توصیفی نظری از اینکه دانش حاصل از تجربه بر آگاهی و توانایی معلمان در مدیریت کلاس تأثیر می گذارد ، ارائه نمی دهد. این مقاله با تقابل دانش متخصص و تازه کار معلمان و تصمیمات آنها برای اقدام در واکنش به حوادث کلاس ، تعریفی برای اسکریپت های مدیریت کلاس ارائه می دهد. اسکریپت های مدیریت کلاس با در نظر گرفتن اینکه مهارت در درک بینایی و تفسیر ذهنی تأثیر می گذارد ، به روشن شدن تفاوت در تشخیص و بازنمایی معلمان کمک می کنند. مدل پیشنهادی پردازش شناختی داخلی را که در مدیریت کلاس دخیل است آشکار می کند. چنین بینشی می تواند برای کمک به مربیان و معلمان معلمان مفید باشد تا وقایع گیج کننده را تجزیه و تحلیل و معنا کنند. به نوبه خود ، این ممکن است به توسعه رویکردهای آموزشی برای بهبود آگاهی معلمان از عواملی که هنگام بررسی مدیریت کلاس ، تقویت بینش حرفه ای ، نادیده گرفته می شوند ، کمک کند. این نظریه همچنین بر اهمیت تسهیل و تداوم یادگیری هنگام کنار آمدن با چالش های مدیریت کلاس تأکید دارد(الگوهای مدیریت کلاس).

Title: Classroom Management Scripts: a Theoretical Model Contrasting Expert and Novice Teachers’ Knowledge and Awareness of Classroom Events

Abstract

 Dealing with the complexities of the classroom and the diversity of events in classroom situations presents a major challenge for classroom management. The knowledge a teacher has for processing this complexity depends a great deal on their level of experience, leading to differences in the way teachers perceive and interpret classroom events. This includes how they monitor events and how they maintain an ongoing awareness of classroom situations. It also impacts decisions about when and how to act in response to events. Research on classroom management has often focused on how to handle common classroom situations, but does not provide a theoretical description of how knowledge from experience affects teachers’ awareness and ability to manage the classroom. This article proposes a definition for classroom management scripts by contrasting expert and novice teachers’ knowledge and their decisions to act in response to classroom events. Classroom management scripts help clarify differences in teachers’ recognition and representation of events by considering how expertise influences visual perception and mental interpretation. The proposed model exposes the internal cognitive processing involved in classroom management. Such insights can be useful for helping teacher educators and teachers themselves analyze and make sense of puzzling events. In turn, this may help develop training approaches to improve teachers’ awareness of factors easily overlooked when considering classroom management, enhancing professional vision. This theory also underlines the centrality of facilitating and sustaining learning when grappling with the challenges of managing a classroom.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
خـریـد محـصـول
تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
خـریـد محـصـول
ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
خـریـد محـصـول
سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
خـریـد محـصـول
اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
خـریـد محـصـول
شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
خـریـد محـصـول
رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
خـریـد محـصـول
زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
خـریـد محـصـول
تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
خـریـد محـصـول
نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا