light box
امتیاز 2.65 انتخاب راهبرد رهبری در صنعت ساخت و ساز">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 10
تعداد کلمات : 1800
مجله : Engineering
انتشار : 2015
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:انتخاب راهبرد رهبری در صنعت ساخت و ساز

 چکیده

 یک تصمیم گیرنده هنگام مواجهه با یک مسئله رهبری، بایستی مناسب‌ترین راهبرد استدلالی را برای یک وضعیت معین انتخاب کند. گزینه‌های راهبردی پیچیده بیشتر بر ارائه پشتیبانی اصولی و تعمدی برای تصمیم گیرنده در تصمیم گیری راهبردی ناگید دارد افزایش علاقه و توجه به موضوع رهبری منعکس کننده اهمیت بالای این پدیده است. این مطالعه مروری بر روش‌های کوتاه انتخاب رهبری راهبردی در ساخت و ساز دارد. پنج سطح متفاوت و مجزا برای تصمیم گیرنده وجود دارد: مبتدی، مبتدی پیشرفته، شایسته، حرفه‌ای و متخصص. هر یک از این‌ها به صورت متفاوتی عمل می‌کنند. تصمیم گیرنده‌ها هنگام کار در محیط‌های مختلف باشرایطی مواجه هستند که در آن محدودیت‌های زمانی، خطرات بالا، بازیگران مختلف، مسائل نامطلوب و شرایطی وجود دارند که اطلاعات مورد استفاده را برای تصمیمات با خطر بالا در اختیار می کذارد. طیفوسیعی از روش‌ها وجود دارند که به انتخاب راهبرد رهبری کمک می‌کنند. بر اساس مدل انتخاب راهبرد برنامه، LEVI3 ارائه می‌شود(انتخاب راهبرد رهبری در صنعت ساخت).

TITLE: Leadership Strategy Selection in Construction Industry

Abstract

When facing a strategic leadership problem, a decision maker must choose an appropriate reasoning strategy for a given situation. Complex strategic choices sets focus upon providing deliberate and methodical support for decisionmakers engaged in strategic decision making. The increasing interest in the subject of leadership reflects the considerable importance of this phenomenon. This study in short presents methods of strategic leadership selection in construction. There could to be separated five levels of a decision maker: novice, advanced beginner, competent, proficient and expert. Each of them acts in different way. While working in complex environments, the human decision makers can always face situations where time constraints, high stakes, multiple players, ill-structured problems and situations are presenting strategic decision making the information is used to make high-risk decisions. There exists wide range of methods, which could to be applied to the leadership strategy selection. Based on literature overview, a LEVI 3.0 program based strategy selection model is presented.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    بررسی اهمیت و کاربرد فرهنگ سازمانی در در بهبود مدیریت کیفیت جامع در محیط دانشگاه
    خـریـد محـصـول
    توسعه مدل مدیریت سنجه شناسی و اندازه گیری از طریق تکنیک های تحلیل سلسله مراتبی
    خـریـد محـصـول
    بررسی خصوصیات ساختار سازمانی در ارتباط با استراتژی تلفیقی رقابتی
    خـریـد محـصـول
    نقد برابری و عدالت سلامت بازاریابی اجتماعی: مداخلات بر چه زمینه ای تأثیر می‌گذارند؟
    خـریـد محـصـول
    بررسی چارچوب ارزش های رقابتی در فرهنگ تولید و سازمانی
    خـریـد محـصـول
    ادغام و یکپارچه سازی خروجی های نامناسب و متغیر های کنترل ناپذیر در تحلیل پوششی داده ها
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی روشهای شناسایی نقاط داغ برای جاده‌های شهری
    خـریـد محـصـول
    شناسایی نقاط سیاه مبتنی بر شدت آسیب: ارزیابی روش در شهرداری هجیرینگ
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی و اعتبار آماری روشهای شناسایی نقاط سیاه
    خـریـد محـصـول
    بیماری کروناویروس ۱۹ (COVID-19): پیامدهای مربوط به مراقبتهای بالینی دندانپزشکی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا