light box
امتیاز 2.58 انتخاب رهبران فکری در شبکه اجتماعی براساس انتشار روابط اعتماد آمیز">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 4800
مجله : Karbala International Journal of Modern Science
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:انتخاب رهبران فکری در شبکه اجتماعی براساس انتشار روابط اعتماد آمیز

چکیده

 امروزه، شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب بوده و در بر گیرنده طیف وسیعی از کاربران است. در این شبکه‌ها، برخی از کاربران دارای نسبت تأثیر و نفوذ بالایی نسبت به سایر کاربران می‌باشند که به آن‌ها رهبران فکر می گویند. آن‌ها می‌توانند از اثرات و نفوذ خود بر روی بسیاری از مسائل نظیر اقتصادی، سیاسی، اموزشی و اجتماعی استفاده کنند. در این مقاله ما یک چارچوب جدید را برای انتخاب رهبران فکری در جوامع انلاین پیشنهاد می‌کنیم. چارچوب فوق از رابطه اعتماد آمیز بین کاربران استفاده کرده و ارزش اعتماد کل (TTV) رهبران اولیه فکری را بین کاربران دیگر برای انتخاب بزرگ‌ترین آن‌ها ارزیابی می‌کند. بر طبق نتایج بدست آمده، چارچوب پیشنهادی در مقایسه با روش درون درجه‌ای بالا، روش برون درجه‌ای بالا، روش مرکزیت بالا و روش درچه IO ترکیبی نتایج بهتری را در کمپین‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی SNM در اختیار می‌گذارد(انتخاب رهبران فکری در شبکه اجتماعی).

Title: Opinion leaders selection in the social networks based on trust relationships propagation

Abstract

Today, social networks become very popular and include a wide range of users. In these networks, some users have a great influence ratio to other users who are called opinion leaders. They can use their influence on many issues, such as political, economic, education, social, etc. In this paper, we propose a new framework to select the opinion leaders in online communities. The framework uses the trust relationship between the users and evaluates the total trust value (TTV) of primary opinion leaders between other users to select the highest of them. According to the obtained results, the proposed framework in comparison of top in-degree method, top out-degree method, top centrality method and hybrid IO-degree method provides better results in the social network marketing (SNM) campaigning.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
المپیای اواسط قرن بیستم: گزارشی در زمینه تاریخ محلی و معماری مدرن، ۱۹۴۵-۱۹۷۵
خـریـد محـصـول
مقاله مربوط به یاتاقان
خـریـد محـصـول
مروری بر کمپرسورها
خـریـد محـصـول
اثر میانجی استرس شغلی بر تأثیر فشار زمان ، تضاد خانواده- کار
خـریـد محـصـول
مزایای عاطفه مثبت:آیا خوشبختی و خوشحالی منجر به موفقیت می شود؟
خـریـد محـصـول
بی عدالتی استعماری: آیا حقوق بین الملل مقصر است و جبران کننده؟
خـریـد محـصـول
“اقدامات حفاظتی به منظور تصرف” در دادگاه کیفری بین المللی
خـریـد محـصـول
تأثیر تفسیر آنلاین در حقوق کیفری بین المللی: پیگیری بیهوده ایده آل سقراطی؟
خـریـد محـصـول
توسعه حقوق بین الملل برای تنظیم و کنترل بهتر اثرات متنوع قرارداد های آتش بس
خـریـد محـصـول
نان رفولمان: (اصل عدم اخراج پناهندگان) و صلاحیت برون سرزمینی: حاکمیت دولت
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا