light box
امتیاز 2.58 عدم قطعیت بازار و اهمیت پوشش رسانه ای در اعلان سود">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 29
تعداد کلمات : 15000
مجله : Journal of Accounting and Economics
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:عدم قطعیت بازار و اهمیت پوشش رسانه ای در  اعلان سود

 چکیده

  ما بررسی می کنیم که آیا افزایش تقاضای سرمایه گذار برای اطلاعات مالی ناشی از عدم قطعیت بیشتر در بازار منجر به پوشش رسانه ای بیشتر در مورد اعلامیه های درآمد می شود یا خیر. ما همچنین بررسی می کنیم که آیا پوشش بیشتر در زمان عدم قطعیت بیشتر بازارهای مالی را به دلیل تجارت بیشتر مبتنی بر توجه بی ثبات می کند یا در عوض ، با کاهش هزینه های خرید و تفسیر سرمایه گذار ، تجارت و قیمت گذاری را بهبود می بخشد. هنگامی که عدم قطعیت بیشتر است ، ما شاهد اثبات پوشش رسانه ای بیشتر در مورد اعلان سود هستیم و این که پوشش بیشتر منجر به بهبود اطلاعات سرمایه گذار ، عدم تقارن اطلاعات و به موقع بودن قیمت دوره بین دوره ای و تجارت بیشتر توسط سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی می شود. در مقابل رسانه هایی که نقش گسترده تری در بهبود بازارهای سرمایه در زمان های نامشخص تری دارند ، ما نمی توانیم دریابیم که تغییرات در افشاگری های ایجاد شده توسط شرکت منجر به بهبودهای مشابه می شود و متوجه می شویم که تجدید نظرهای پیش بینی شده توسط تحلیلگر کمتر باعث تشدید مشکلات در بازارهای سرمایه در طول درآمد می شود(اهمیت پوشش رسانه در اعلان سود).

Title: Market Uncertainty and the Importance of Media Coverage at Earnings Announcements

Abstract

 We investigate whether increased investor demand for financial information arising from higher market uncertainty leads to greater media coverage of earnings announcements. We also investigate whether greater coverage during times of higher uncertainty further destabilizes financial markets because of greater attention-based trading or, alternatively, improves trading and pricing by lowering investor acquisition and interpretation costs. When uncertainty is higher, we find evidence of greater media coverage of earnings announcements and that the greater coverage leads to improvements in investor informedness, information asymmetry, and intraperiod price timeliness, and greater trade by both retail and institutional investors. In contrast to the media serving an expanded role in improving capital markets during more uncertain times, we fail to find that changes in firm-initiated disclosures lead to similar improvements and find that less frequent analyst forecast revisions exacerbate problems in capital markets during earnings announcements.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا