عنوان فارسی مقاله: مدل اعتماد خرید شرکتی برای بازار های الکترونیکی بنگاه به بنگاه
چکیده
تجارت الکترونیکی و بازارهای آنلاین به سرعت تبدیل به کانالهای مهم معاملاتی شده اند. بسیاری از مطالعات در مورد بازاریابی آنلاین بر رفتارهای خریداران عمومی متمرکز شده است. با این حال ، بسیاری از بازارهای الکترونیکی تجارت به تجارت یا بنگاه به بنگاه (B2B) به پرسنل تدارکات حرفه ای از مشاغل مختلف امکان جستجوی الکترونیکی کالا و خرید را می دهند. این امر ارجاع قیمت را تسهیل می کند و به پرسنل تدارکات کمک می کند تا وظایف مربوط به ویژگی های خرید مستقیم را انجام دهند. با وجود روند ، مطالعات کمی رفتار خرید پرسنل تدارکات را در بازارهای الکترونیکی B2B بررسی کرده اند. برای پر کردن این خلا تحقیق ، این مطالعه روابط بین اعتماد به واسطه ها و فروشندگان را بررسی می کند. اعتماد به اطلاعات کالا؛ و اهداف خرید آنلاین پرسنل خرید در بازارهای الکترونیکی B2B. این مطالعه همچنین اثر واسطه ای ارزش درک شده بر رابطه بین اعتماد به اطلاعات کالا و قصد خرید آنلاین را بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که رابطه بین اعتماد به اطلاعات کالا و خرید آنلاین توسط ارزش درک شده واسطه است. علاوه بر این ، اعتماد واسطه و اعتماد فروشنده به طور مثبت و به طور قابل توجهی اعتماد به اطلاعات کالا را تحت تأثیر قرار می دهند ، و اعتماد واسطه به طور مثبت بر اعتماد فروشنده تأثیر می گذارد. این یافته برای متخصصانی که در بازارهای الکترونیکی B2B کار می کنند مرجعی ارزشمند است(بازارهای الکترونیکی بنگاه به بنگاه).