عنوان فارسی مقاله:توسعهی متخصصان جدید: یادگیری خدمت محور در بازاریابی به عنوان فرصتی برای نوآوری در آموزش عالی
چکیده
حوزهی آموزش عالی اروپا (EHEA)، استفاده از روشهای مشارکتی دانشجو محور و طراحی برنامههای درسی و آموزشی متمرکز بر کسب مهارت و ظرفیتها را ترویج کرده و ارتقا میبخشد. هدف این مقاله، شناسایی مقولهها و انواع مهارتهایی است که تأثیر بسزایی در دست یابی به نتایج و پیامدهای یادگیری از طریق یادگیری خدمت محور (SL) در آموزش بازاریابی است. با استفاده از مقولههای توصیف شده در مدل تیونینگ، مدلی را برای تجزیه تحلیل روابط بین پیامدهای یادگیری ادراک شده و مهارتهای ادراک شده، طراحی میکنیم. یافتههای اصلی به شرح زیر هستند: ۱- شواهدی در خصوص رابطهی بین مهارتهای سیستمیک و میان فردی ادراک شده و پیامدهای یادگیری ادراک شده وجود ندارد ۲- بین مهارتهای ابزاری ادراک شده و پیامدهای یادگیری ادراک شده ارتباط وجود دارد ۳- دانشجویان تصور نمیکنند که دست یابی به برآیندها و پیامدهای یادگیری، علت اصلی نمراتی که کسب میکنند باشد. این نتایج دارای پیامد هاو اهمیت نظری و عملی مهمی میباشند(بازاریابی به عنوان فرصتی برای نوآوری).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.