توسعه‌ی متخصصان جدید: یادگیری خدمت محور در بازاریابی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 32

تعداد کلمات : 6700

مجله : Studies in Educational Evaluation

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1330 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:توسعه‌ی متخصصان جدید: یادگیری خدمت محور در بازاریابی به عنوان فرصتی برای نوآوری در آموزش عالی

 چکیده  

 حوزه‌ی آموزش عالی اروپا (EHEA)، استفاده از روش‌های مشارکتی دانشجو محور و طراحی برنامه‌های درسی و آموزشی متمرکز بر کسب مهارت و ظرفیت‌ها را ترویج کرده و ارتقا می‌بخشد. هدف این مقاله، شناسایی مقوله‌ها و انواع مهارت‌هایی است که تأثیر بسزایی در دست یابی به نتایج و پیامدهای یادگیری از طریق یادگیری خدمت محور (SL) در آموزش بازاریابی است. با استفاده از مقوله‌های توصیف شده در مدل تیونینگ، مدلی را برای تجزیه تحلیل روابط بین پیامدهای یادگیری ادراک شده و مهارت‌های ادراک شده، طراحی می‌کنیم. یافته‌های اصلی به شرح زیر هستند: ۱- شواهدی در خصوص رابطه‌ی بین مهارت‌های سیستمیک و میان فردی ادراک شده و پیامدهای یادگیری ادراک شده وجود ندارد ۲- بین مهارت‌های ابزاری ادراک شده و پیامدهای یادگیری ادراک شده ارتباط وجود دارد ۳- دانشجویان تصور نمی‌کنند که دست یابی به برآیندها و پیامدهای یادگیری، علت اصلی نمراتی که کسب می‌کنند باشد. این نتایج دارای پیامد هاو اهمیت نظری و عملی مهمی می‌باشند(بازاریابی به عنوان فرصتی برای نوآوری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Developing new “Professionals”: Service learning in marketing as an opportunity to innovate in higher education

Abstract

 he European Higher Education Area (EHEA) promotes the use of student-centered participatory methodologies and the design of curricula focused on the acquisition of competences. The objective of this paper is to identify the categories of competence that contribute the most to achieving learning outcomes through the practice of Service Learning (SL) in the teaching of marketing. Using the categories described in the Tuning model, we design a model to analyze the relationships between perceived learning outcomes and competences. The main findings are: 1) there is no evidence of any relationship between perceived interpersonal and systemic competences and perceived learning outcomes, 2) there is a relationship between perceived instrumental competences and perceived learning outcomes and, 3) students do not perceive that achievement of learning outcomes is the cause of the grades they obtain. These findings have important theoretical and practical implications.
دیدگاهتان را بنویسید