تأثیر محیط‌های بازاریابی بین المللی روی توسعه‌ی کارآفرینی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 15

تعداد کلمات : 8200

مجله : Journal of Innovation and Entrepreneurship

انتشار : 2018

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
18 آوریل 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1275 بازدید
30,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:تأثیر محیط‌های بازاریابی بین المللی روی توسعه‌ی کارآفرینی

 چکیده

 کارآفرینانف در سراسر دنیا، به دنبال شیوه‌هایی برای معرفی محصولات خود به بازارهای بین المللی هستند: متاسفانه، محیط بازاریابی بین المللی، دارای فرصت‌ها و تهدیدات بسیار زیادی برای سرمایه گذاران خارجی هستند. محیط‌های فرهنگی، سیاسی و فناوری به عنوان عوامل تعیین کننده در موفقیت کارآفرینی در بازارهای جهانی عمل می‌کنند. این مطالعه با هدف کشف اثرات این محیط‌های بازاریابی بین المللی بر پیشرفت‌های کارآفرینی انجام شده است. این مطالعه توصیفی بوده و از دیدگاه تاریخی به شدت به منابع ثانویه اطلاعات متکی است. تجزیه و تحلیل نشان داد که PESTEL و سایر عوامل انسانی تأثیر بسزایی در معاملات تجاری دارند. علاوه بر این، سیستم‌های سیاسی و مقررات دولتی در معاملات تجاری ارتباط زیادی با موفقیت کارآفرینی در عرصه‌های بین المللی دارد. این مطالعه ایجاد یک چارچوب حمایتی دولت را برای ارائه به عنوان بستری برای کارآفرینان مایل به موفقیت در بازارهای بین المللی توصیه می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Effects of international marketing environments on entrepreneurship development

Abstract

Entrepreneurs all over the world seek ways of introducing their products to international markets; unfortunately, the international marketing environment poses a lot of opportunities and threats to foreign entrants. The cultural, political, and technological environments act as determinant factors in entrepreneurial success in global markets. This study aims to unravel the effects of these international marketing environments on entrepreneurial developments. The study being descriptive and historical relied heavily on secondary sources of information. Analysis revealed that the PESTEL and other human factors have significant impacts on business transactions. Furthermore, the political systems and governmental regulations on business dealings have a lot to do with entrepreneurial success in the international arenas. The study recommends the establishment of a supportive governmental framework to serve as a platform for the willing entrepreneurs to succeed in the international markets.

 
    دیدگاهتان را بنویسید