پاسخ‌های نامتقارن رقم کلی سود و بازده سهام برای شوک‌های قیمت نفتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 27

تعداد کلمات : 11994

مجله : Psychology & Marketing,

انتشار : 2015

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
20 ژانویه 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1035 بازدید
27,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پاسخ‌های نامتقارن رقم کلی سود و بازده سهام برای شوک‌های قیمت نفتی و عدم قطعیت سیاست

 چکیده

 این مقاله از مدل VAR ساختاری برای بررسی پاسخ‌های نامتقارن رقم کلی سود و بازده بازار سهام به شوک قیمت نفت و عدم قطعیت سیاست اقتصادی استفاده می‌کند. نتایج نشان داد که رقم کلی سود یا سود تجمعی حاوی اطلاعاتی در خصوص نوسانات قیمت نفت است. اثرات شوک‌های قیمت نفت روی سود و بازده با پاسخ‌های عدم قطعیت سیاست درونزا یا داخلی تقویت می‌شود. شوک‌های نفتی و عدم قطعیت سیاسی ۲۹٫۷ و ۱۱ و ۲ درصد تغییرات در رقم کلی سود را در بلند مدت توضیح می‌دهد. کواریانس رقم کلی سود و بازده بازار سهام منفی بوده و تحت تأثیر شوک نفتی سمت تقاضا و پوشش خبری/ عدم قطعیت پیش بیینی Cpi، قرار دارد.

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 title: How Do Price Perceptions of Different Brand Types Affect Shopping Value and Store Loyalty?

Abstract

This research investigates the relationships among price perceptions for different brand types (national brands, standard store brands, regional store brands, organic store brands), shopping value dimensions (quality, price, social, and emotion value), and store loyalty (retention and word of mouth (WOM)). A comprehensive model depicts determinants of customer store loyalty. Using structural equation modeling, the model test includes 671 consumers intercepted during shopping trips. The data analysis yields several surprising results. In particular, low product price perceptions do not necessarily signal negative store quality evaluations. Shopping value dimensions influence store retention loyalty and WOM behavior differently. Furthermore, different brand types exert distinct effects on the value creation process. Favorable prices for national and standard store brands have comparable positive effects on store price value and emotional value creation; appealing prices of regional store brands instead reduce the emotional value of the store, and low prices for organic store brand products significantly increase social value creation.

دیدگاهتان را بنویسید