light box
امتیاز 3.00 انواع بازی های کودکان برای تقویت رشد حرکتی، روانشناختی و هماهنگی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 33
تعداد کلمات : 10400
مجله : Learning and Individual Differences
انتشار : 2018
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:انواع بازی های کودکان برای  تقویت رشد حرکتی، روانشناختی و هماهنگی حرکتی و یادگیری

 چکیده

انواع بازی های کودکان برای  تقویت رشد حرکتی، روانشناختی و هماهنگی حرکتی و یادگیری

حل مسئله

مواد

یک قاشق کوچک

اسباب بازی

دستورالعمل ها

  • یک  اسباب بازی را در وسط میز قرار دهید به طوری که دور از دسترس کودک باشد
  • از یک چوب- یک پاروی پلاستیکی اسباب بازی یا قاشق چوبی بزرگ-برای  گرفتن  اسباب بازی بدون تماس  به اسباب بازی  با دست  استفاده  کنید(بازیهای کودکان برای تقویت رشد یادگیری).
  • اسباب بازی را در وسط  میز قرار  داده  و از کودک بخواهید تا چوب را گرفته  و اسباب بازی را بردارد. ببینید که آیا از شما تقلید می کند؟
  • همچنین می توانید از چوب برای گرفتن  اسباب بازی  که زیر تخت یا  نیمکت قرار دارد استفاده کنید(بازیهای کودکان برای تقویت رشد یادگیری).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 title: The relation of physical self-perceptions of competence, goal orientation, and optimism with students' performance calibration in physical education

Abstract

Two studies were conducted to examine associations between students' calibration accuracy with their selfperceptions of competence (i.e., global self-worth, sport competence, perceived competence, and self-efficacy), goal orientation, and dispositional optimism and pessimism. Participants were 138 (study 1) and 236 (study 2) fifth and sixth grade students. An index of absolute accuracy of performance prediction was calculated based on students' predicted and actual performance in a basketball shooting test. Person-related factors were measured with self-reported questionnaires. Results showed no associations between absolute accuracy and students' global self-worth, sport competence, optimism and pessimism (study 1) while students' absolute accuracy was associated with their task orientation, self-efficacy, and perceived competence (study 2). An overconfidence effect was also found in both studies. These results were discussed with reference to previous evidence and views of calibration research in academic, sport, and physical education domains. Interactions between person-related factors and calibration and their effects on the development of students' self-regulated learning of sport skills in physical education were also highlighted.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
اثر واسطه‌ای عملیات منابع انسانی راهبردی بر مدیریت دانش و عملکرد شرکتی
خـریـد محـصـول
خود مدیریتی چند سطحی در مدارس: توسعه بیشتر مدیریت مدرسه محور در هنک کنگ
خـریـد محـصـول
سازمان دهی نسبی و ارتباطی سامانه ها و زیست بوم های کارآفرینانه
خـریـد محـصـول
مدیریت تغییر در تحویل پروژه های پیچیده: مدیریت پیکر بندی، اطلاعات دارایی
خـریـد محـصـول
رابطه عملکرد- خلاقیت: چگونه پاداش دهی موجب بروز خلاقیت می‌شود
خـریـد محـصـول
تعاریف تاب آوری اجتماع: یک تجزیه تحلیل
خـریـد محـصـول
اندازه گیری ساختار و روش های اعتبارسنجی در MIS و تحقیقات رفتاری
خـریـد محـصـول
عوامل مؤثر بر کارایی و پذیرش سیستم‌های گزینش الکترونیک
خـریـد محـصـول
بهینه سازی مدیریت پایه های Pinussylvestris L. هم سال در گالیسیا، شمال غرب اسپانیا
خـریـد محـصـول
چالش‌ها و راهبردهای مدیریت جهانی منابع انسانی: مطالعه موردی از ایالات متحده و کانادا
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا