light box
امتیاز 2.58 هرچیز درخشانی طلا نیست. ظهور گیمینگ یا بازی در همه گیری کوید-۱۹">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 20
تعداد کلمات : 8500
مجله : Journal of Innovation & Knowledge
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:هرچیز درخشانی طلا نیست. ظهور گیمینگ یا بازی در همه گیری کوید-۱۹

چکیده

 بیماری همه گیر COVID-19 منجر به وضعیتی بی سابقه، با پیامدهای بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی بسیار زیاد شده است. در ابتدای شیوع، بازارهای مالی فروپاشید، اگرچه همه بخشها به طور یکسان آسیب ندیدند. صنعت بازی و ورزش‌های الکترونیک یکی از صنایعی است که کمترین آسیب را از سقوط بازارها خورده است. میلیون‌ها نفر در خانه حبس شده، بی حوصله، استرس و رنج دیده‌اند و به شرکت‌های بازی و eSports در طول نیمه اول سال ۲۰۲۰ اهمیت بیشتری قائل هستند. این مطالعه نشان می‌دهد که کدام متغیرها می‌توانند بازدهی در یک صنعت را بهبود ببخشند. این تحقیق با استفاده از یک مدل logit – probit، تجزیه و تحلیل متغیرهای مالی VIX، شاخص طلای S&P GSCI طلای و اجتماعی (تغییر روزانه در جهان در کل مرگ ناشی از COVID-19 و توجه جهانی گوگل به ویروس کرونا) و بازده ارائه شده توسط بازی ویدئویی و صندوق معاملاتی eSports (ESPO) نشان می‌دهد که تأثیر متغیرهای اجتماعی ضعیف‌تر از تأثیر متغیرهای مالی است. بین نوسانات بازار و بازده ESPO رابطه معکوس معناداری وجود دارد و بین بازده ESPO و بازده طلا رابطه بسیار قابل توجهی وجود دارد. در حالی که رابطه ESPO با توجه گوگل در سراسر جهان نسبت به ویروس کرونا قابل توجه است، رابطه با تغییر روزانه در کل جهان در کل مرگ ناشی از COVID-19 چندان مناسب نیست. نتیجه گیری مطالعه در پایان مقاله بحث شده است(بازی در همه گیری کوید-۱۹).

Title: All that glitters is not gold. The rise of gaming in the COVID-19 pandemic

Abstract

 The COVID-19 pandemic has led to an unprecedented situation, with incalculable health, social, and economic consequences. At the start of the outbreak, the financial markets collapsed, although not all sectors suffered equally. The gaming and eSports industry is one of those that has suffered the least from the fall in the markets. Millions of people locked up at home, bored, stressed, and anguished, gave gaming and eSports companies growing prominence throughout the first half of 2020. This prominence has elicited interest in analyzing which variables can influence the returns in an industry in better financial health than many others. Using a logit–probit model, this research aims to analyze the relationship between financial (VIX, S&P GSCI Gold Index) and social (worldwide daily variation in total deaths from COVID-19 and worldwide Google attention on coronavirus) variables and the returns offered by the video game and eSports exchange traded fund (ESPO). The results show that the influence of social variables is weakerthantheinfluenceoffinancialvariables.Thereisasignificantinverserelationshipbetweenmarket volatility and ESPO returns and a highly significant relationship between ESPO returns and gold returns. While the relationship of ESPO returns with worldwide Google attention on coronavirus is significant, the relationship with worldwide daily variation in total deaths from COVID-19 is not. The conclusions of the study are discussed at the end of the paper.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
خـریـد محـصـول
تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
خـریـد محـصـول
ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
خـریـد محـصـول
سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
خـریـد محـصـول
اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
خـریـد محـصـول
شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
خـریـد محـصـول
رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
خـریـد محـصـول
زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
خـریـد محـصـول
تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
خـریـد محـصـول
نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا