light box
امتیاز 1.50 برایندها و پیامدهای مربیگری سازمانی: مقایسه‌ی یک نظر سنجی تخصصی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 5
تعداد کلمات : 2025
مجله : J PROD INNOV MANAG
انتشار : 2011
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:برایندها و پیامدهای مربیگری سازمانی: مقایسه‌ی یک نظر سنجی تخصصی و یافته‌های کلیدی حاصل از منابع و مطالعات

 چکیده

 این مقاله به مقایسه‌ی اندازه گیری پیامدهای سازمانی از مدیران و مربیگیری رهبری بر اساس مطالعات و تحقیقات انجام شده در منابع می‌پردازد. بررسی مربیگری رهبری و مدیریت اجرایی، ارائه شده و یک مطالعه‌ی موردی به اندازه گیری اثر بخشی رهبری و مدیریت اجرایی گزارش می‌شود(برایندها و پیامدهای مربیگری سازمانی). روش تحقیق مورد استفاده در این مطالعه‌ی موردی، یک طرح تحقیقاتی علمی نیست، بلکه یک نظر سنجی رضایت مشتری است. با این حال، نتایج اطلاعات را در خصوص ارزش، ROI و تأثیر مربیگری رهبری و مدیریت اجرایی ارائه می‌کند.

 

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 title: Product Design and Marketing: Reflections After Fifteen Years

Abstract

This paper provides a brief assessment of the current state of design research within the field of academic marketing. A definition of design is provided that is based on user benefits. This is followed by a set of prescriptions to enhance the prominence of design research in future years. These prescriptions focus on research scope and the training of young scholars.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
بررسی افزایش بازدهی و بهره وری سازمان با استفاده از تیم های خود مختار و رهبری چابک
خـریـد محـصـول
شبکه‌های اجتماعی و اجتناب از پرداخت مالیات (فرار مالیاتی): شواهدی از بهشت مالیاتی
خـریـد محـصـول
فرار و اجتناب از پرداخت مالیات شرکتی: آیا راه حل، شفافیت مالیاتی است؟
خـریـد محـصـول
همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین با عدم قطعیت‌های محصول
خـریـد محـصـول
بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر اجرای موفق تجارت الکترونیک
خـریـد محـصـول
مروری کامل بر علایم کروناویروس جدید در شرایط همه گیری جهانی COVID-19
خـریـد محـصـول
بررسی همبستگی و ارتباط بین خدمات دهی آنلاین و برخط، اعتماد و نیت و قصد خرید مشتریان
خـریـد محـصـول
تلفیق کننده های سرمایه فکری سازمانی
خـریـد محـصـول
تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان
خـریـد محـصـول
ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا