بررسی اثرات جهت گیری های کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 26

تعداد کلمات : 9900

مجله : Journal of Cleaner Production

انتشار : 2018

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
22 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1368 بازدید
34,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:بررسی اثرات جهت گیری های کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر روی تولید پاک‌ و مزیت رقابتی پایدار

 چکیده

 بنگاه ها و شرکت ها در واحد های اقتصادی،  در بهبود توسعه پایدار نقش مهمی دارند. ولی، رویکردها و فعالیت های زیست محیطی این سازمان‌ها مشخص کننده تاثیرات کوتاه مدت بر روی پایداری محیطی می باشد.  با توجه به این، تولید بدون آلودگی علت اصلی حداقل سازی مصرف انرژی و مصرف منابع طبیعی علاوه بر کاهش سیستماتیک پسماندها و انتشار آلاینده‌ها است. بنابراین، تشخیص راهکارهای راهبردی و استراتژیک برای تولید بدون آلودگی و متعاقب آن، رهبری شرکت‌ها جهت رسیدن به به مزیت رقابتی پایدار زود تر از رقیبان مهم است. در این مطالعه به  تجزیه تحلیل اثر محرک‌های استراتژیک (گرایش کارافرینانانه، گرایش بازار و گرایش مدیریت دانش)  روی تولید پاک‌تر و مزیت رقابتی پایدار می پردازیم(بررسی اثرات جهت گیری های کارآفرینانه). این مطالعه   از ۱۷۷۴ بنگاه با اندازه کوچک و متوسط در جنوب برزیل در بخش‌های صنعت، تجارت و خدمات نظر سنجی  کرد و با مدل سازی معادله ساختاری تجزیه تحلیل شد. این یک مطالعه ی کمی و توصیفی است. بر طبق نتایج محرک‌های استراتژیک و  دارای یک تأثیر پیشین قوی بر روی تولید بدون آلودگی است . می توان گفت که روابط بین این سه قوی است. این نشان می دهد که  شرکت‌ها   به طور متفاوت به بررسی و تحقیق در مورد محرک‌های استراتژیک پرداخته  و این که در صورت ترکیب، شانس موفقیت تولید بدون آلودگی افزایش می یابد  و   مزیت رقابتی پایدار برای بنگاه‌های کوچک و متوسط به شدت بالا می رود(بررسی اثرات جهت گیری های کارآفرینانه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: The influence of entrepreneurial, market, knowledge management orientations on cleaner production and the sustainable competitive advantage

 
    دیدگاهتان را بنویسید