بررسی برند سازی یا ایجاد برند در سرویس وخدمات کتابخانه های عمومی بریتانیا

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 23

تعداد کلمات : 5300

مجله : New Library World

انتشار : 2015

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1428 بازدید
28,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی برند سازی یا ایجاد برند در سرویس وخدمات کتابخانه های عمومی بریتانیا   

 چکیده  

 هدف: هدف این مطالعه بررسی فرایند برند سازی در سرویس‌های کتابخانه‌ای بریتانیا است.

روش: منابع مربوط به برند سازی بررسی شدند. این مطالعه در ۴ هفته انجام شد و از نظر سنجی و پرسش نامه بین مدیران کتابخانه‌ها برای جمع اوری اطلاعات استفاده شد.

 یافته‌ها: بر طبق یافته‌ها، مدیران خدمات برند سازی، خدمات برند را در فرایند بازاریابی مد نظر قرار نمی‌دهند. برند سازی مناسب یک روش مطلوب برای خدمات کتابخانه‌های عمومی به منظور افزایش اعتبار و گرفتن مالکیت برای کارکنان و پرسنل است(بررسی برند سازی یا ایجاد برند).

 محدودیت مطالعه: به دلیل محدودیت زمان، پاسخ زیادی جمع اوری نشد.

 اهمیت عملی: داده‌های مناسب و خوب در مورد کاربرد برند سازی در بخش کتابخانه‌های دولتی انگلستان برای متخصصان و و محققان سودمند هستند.

 اصلیت/ ارزش: این مطالعه به به بهبود دانش مربوط به برند سازی کمک زیادی می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Branding in the United Kingdom public library service

Abstract

 Purpose – To provide an overview of branding activity in the UK public library service. Design/methodology/approach – A review of branding literature was undertaken. The primary research was conducted over a four-week period and consisted of a questionnaire survey distributed to heads of services in order to gain data regarding branding of the service. Findings – The research indicated that heads of service do give consideration to branding in their marketing plans. Branding properly planned and developed may be one way in which the public library service can raise its image and allow employees to take ownership of the service. Research limitations/implications – Owing to the time element involved in the gathering of data responses were not as high as previously anticipated. Practical implications – A good insight into the application of branding in the UK public library sector which would interest practitioners and academics alike. Originality/value – Contributes to the domain of knowledge which is weak in the area of branding in libraries.
دیدگاهتان را بنویسید