light box
امتیاز 2.58 بررسی سرویس‌های پایداری در فروشگاه: وظایف خدماتی و بهبود مصرف و بهره برداری پایدار">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23
تعداد کلمات : 8400
مجله : International Journal of Retail & Distribution Management
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی سرویس‌های پایداری در فروشگاه: وظایف خدماتی و بهبود مصرف و بهره برداری پایدار

چکیده

در حالی که استدلال می‌شود مراکز خرده فروشی با توجه به جایگاه مهم و استراتژیک خود بین تولید و مصرف، وظیفه‌ای حیاتی در بهبود پایداری دارند (گن و مونت ۲۰۱۴، فانتس ۲۰۱۱، چکانیکوا و لانر ۲۰۱۴، چکانیک و مونت ۲۰۱۵)، در گذشته خرده فروشی پایدار کمتر مورد مطالعه قرار گرفته است (بانسال و کیلبورن ۲۰۰۱، چکانیکوا و مونت ۲۰۱۵). ولی این وضعیت اخیراً تغییر کرده است و در زمینه خرده فروشی پایدار تحقیقات زیادی انجام گردیده است (ویزه و سایرین ۲۰۱۲).

 در زمینه‌ی سطح پایداری خرده فروشی، مطالعات زیادی در گذشته انجام شده‌اند و تحقیقات موردی نوین باید برنامه‌ها و طرح‌های خاص خرده فروشی پایدار را بررسی کنند (لاندگرین و هینگلی ۲۰۰۳، گوورک ۲۰۱۱). مطالعات در خصوص فروشی پایدار به تحقیق در باره روش تأثیر پذیری ادراکات، انتخاب‌ها و عملکرد مصرف کننده از کارهای پایدار خرده فروشان پرداخته‌اند (گوپتن و پیرسچ ۲۰۰۸، کیم و همکاران ۲۰۱۴، ویلیامز و همکاران ۲۰۱۰). ولی در خصوص خرده فروشی پایدار، تحقیقات در زمینه نقش خدمات در فروشگاه و بهبود ارتقای پایداری کمتر هستند. در حالی که معاون فروشگاه گاهی اوقات در تجزیه تحلیل بازاریابی سبز (فانتس ۲۰۱۴ الف) و یا در تحقیقات مصرف پایدار (لهتر ۲۰۱۵) لحاظ شده است، ولی در این رابطه تحقیقات کمی صورت گرفته است. با در نظر گرفتن تأثیر مهم خدمات در تحقیقات خرده فروشی (بریتن و دانت ۲۰۰۹، کریل و لوی ۲۰۰۹، المز و همکاران ۲۰۱۰، گرول و لوی ۲۰۰۷) و میزان بهره برداری از عملیات خدمات پایداری توسط خرده فروشان، این موضوع شگفت انگیز است(بررسی سرویس‌های پایداری در فروشگاه).

Title: Sustainability service in-store: Service work and the promotion of sustainable consumption

Abstract

While it is often argued that retailers, due to their strategically important position between production and consumption, have a key role to play in the promotion of sustainability (Gunn and Mont 2014, Fuentes 2011, Chkanikova and Lehner 2014, Chkanikova and Mont 2015), sustainable retail has only received scant academic attention in the past (Bansal and Kilbourne 2001, Chkanikova and Mont 2015). This is, however, beginning to change and there is now a growing body of work on sustainable retailing (Wiese et al. 2012). Previous studies have examined and discussed how sustainable retailing is and should be conducted via case studies of specific sustainable retailing initiatives and programmes (e.g., Lindgreen and Hingley 2003, Goworek 2011). Research in the field of sustainable retail has also addressed how retailers’ sustainability actions shape the perceptions, choices and practices of consumers (Gupta and Pirsch 2008, Kim et al. 2014, Williams et al. 2010). However, still largely missing from the field of sustainable retail are studies that examine the role that in-store service provision plays in the promotion of sustainability. While the work of the shop assistant is at times included in the analysis of green marketing, (Fuentes 2014a) or in sustainable consumption studies (Lehner 2015), the attention it receives in these studies is cursory. This deficiency is surprising given the prominent role that service is often attributed in retail studies more broadly (Brown and Dant 2009, Grewal and Levy 2009, Elms et al. 2010, Grewal and Levy 2007), and given the degree to which retailers now incorporate sustainability service practices.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
فلوراید و بهداشت دهان و دندان
خـریـد محـصـول
بررسی کارآیی درمانی PEERS در ژاپن: بهبود مهارت های اجتماعی در میان نوجوانان
خـریـد محـصـول
کمبود سولفات به عنوان فاکتور ریسک برای اوتیسم
خـریـد محـصـول
ایجاد فرهنگ پاسخگویی تطبیقی در یک سازمان
خـریـد محـصـول
اجرای برنامه های استراتژیک و عملکرد SACCO ها در شهرستان نییری ، کنیا
خـریـد محـصـول
ساختار اجتماعی سازمانی
خـریـد محـصـول
اکولوژی منظر و میکروبیوتای بینی، دهان و گلوی انسان
خـریـد محـصـول
دیدگاه و بینش های جدید مربوط به سندرم بیش تمرینی براساس مطالعه EROS
خـریـد محـصـول
معماری تاج پوشش گیاه
خـریـد محـصـول
فیزیولوژی اجزای رشد و عملکرد
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا