بررسی سیاست زیست محیطی، اتخاذ تصمیم و اثرات ارتجاعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 37

تعداد کلمات : 12600

مجله : Research in Transportation Business & Management

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
30 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1417 بازدید
16,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی سیاست زیست محیطی،  اتخاذ تصمیم و  اثرات ارتجاعی در بخش حمل و نقل  و ترابری  آمریکا

 چکیده  

تکنولوژی‌ها و خط مشی‌های نوین، باعث ارتقاء و بهبود بازدهی وسایل حمل و نقل ونقلیه ی سنگین در آمریکا گردیده است. این بازدهی بالا منجر به پایین آمدن هزینه‌های ترابری بر حسب دلار در میال برای شرکت‌ها می‌شود و برخی مسائل را در مورد واکنش‌های شرکت به این هزینه‌های پایین ایجاد کرده است. یک موضوع خاص در این رابطه، اثرات ارتجاعی بر مصرف انرژی است که بر مزایای این خط مشی‌ها و تکنوولژی ها اثر دارد. در حالی که پژوهش‌های اندکی نشان می‌دهند که اثرات ارتجاعی در بخش ترابری ایالات متحده اندک است، ولی تحقیقات اندکی با بررسی مستقیم صحت و دقت این یافته‌ها را از طریق مصاحبه با شرکت‌های ترابری در بخش مربوطه انجام شدند. با توجه به یافته‌های مصاحبه با هشت شرکت ترابری، این مطالعه در صدد بررسی فاکتور کلیدی تأثیر گذار بر تصمیم گیری سطح شرکت در رژیم‌های سیاست بازدهی مصرف انرژی است. در واقع، ما بر اجزا و مؤلفه‌های اثر ارتجاعی کارکردهای ترابری با در نظر گرفتن بازدهی مصرف سوخت تاکید خواهیم داشت. بر طبق نتایج، اثرات ارتجاعی مستقیم و غیر مستقیم، اندک است. این یافته‌ها به تقویت اعتبار سنجی تحقیقات ازمایشی کمک می‌کند که یک همبستگی پیوسته بین هزینه‌های ترابری و مقدار مسافت طی شده را نشان می‌دهد و باعث بالا رفتن دانش ما در مورد تاثیرات ارتجاعی در بخش ترابری شد و لذا داده‌های مهمی برای تحلیل اثرات خط مشی‌های آینده ارائه می‌کند(بررسی سیاست زیست محیطی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Environmental policy, decision making, and rebound effects in the U.S. trucking sector

Abstract

New technologies and policies have improved the efficiency of heavy-duty vehicles operating in the United States. These improvements reduce transportation costs ($/mile) for firms and raise questions about firm-level responses to these lower costs. Of particular concern are potential rebound effects on energy consumption that would partially offset the benefits these new technologies and policies aim to achieve. Although recent quantitative research has suggested that rebound effects in the U.S. trucking sector are negligible, very little has been done to “ground-truth” these results through discussions with transportation firms in the trucking sector. Based on interview results with eight trucking firms, this paper discusses the key factors that influence firm-level decision making within energy efficiency policy regimes. In particular, we focus on elements of the rebound effect and the elasticity of travel activity with respect to fuel efficiency. We find that both direct and indirect rebound effects may be small for reasons discussed in the paper. These results help validate recent empirical studies that point to an inelastic relationship between transportation costs and vehicle miles traveled and help expand our understanding of rebound effects in the trucking sector, thereby providing important information for impact analysis and future policy development.
    دیدگاهتان را بنویسید