عنوان فارسی مقاله:تأثیر ارزش ویژه برند در پاسخگویی به مشتریان صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه آتش سوزی شرکت بیمه ایران)
چکیده
چکیده: هدف اصلی از این مطالعه آزمایش یک مدل مفهومی از ارزش ویژه ی برند است. این مطالعه با هدف بررسی عوامل تعیین کننده ارزش سهام تجاری بر اساس درک مشتری از خدمات شرکت بیمه ایران انجام شده است. از این رو ، این تحقیق سعی دارد تا تأثیر ارزش ویژه برند را در پاسخ مشتریان بررسی کند. داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوري و با استفاده از مدل هاي معادلات ساختاري با استفاده از نرم افزار SPSS 18 و LIZREL 8.5 تحليل شد. جمعیت مشتری شرکت بیمه ایران بودند که در دوره تحقیق بیمه آتش سوزی خود را خریداری می کردند(تأثیر ارزش ویژه برند درصنعت بیمه). نمونه ای از ۳۸۴ گردشگر با روش نمونه گیری آسان انتخاب شد. مدل سازی معادلات ساختاری حاکی از آن است که آگاهی از برند تأثیر مثبت و معنی داری بر کیفیت درک شده و پیوندهای تجاری دارد. همچنین کیفیت درک شده و ارتباط برندها بر وفاداری به برند و ارزش سهام برند تأثیر معنی داری داشته است. ارزش سهام برند همچنین در ترجیح برند ، افزایش برند ، حق بیمه قیمت و قصد خرید تأثیر بسزایی دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.