light box
امتیاز 2.65 تأثیر اعتماد به برند و تصویر برند بر وفاداری کاربران بانکداری موبایلی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 10
تعداد کلمات : 4000
مجله : IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM)
انتشار : 2020
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر اعتماد به برند و تصویر برند بر وفاداری کاربران بانکداری موبایلی

 چکیده

 صنعت بانکداری از فناوری اطلاعات برای رفع نیازهای مشتری و ایجاد رضایت مشتری از طریق ارائه‌ی بهترین و موثرترین خدمات، استفاده می‌کند. یکی از راه‌های واقعی سازی خدمات مؤثر و کارآمد، ایجاد صنعت خدمات بانکی موبایل است(تأثیر اعتماد به برند و تصویربرند). هدف از این مطالعه تعیین تأثیر اعتماد به نفس برند و تصویر برند بر وفاداری مشتریان است. داده‌های به دست آمده در این مطالعه از طریق داده‌های اولیه در حالی که تکنیک جمع آوری داده‌ها با توزیع پرسشنامه است. پرسشنامه‌های جمع آوری شده از ۱۰۰ پاسخ دهنده بود. روش تعیین پاسخ دهندگان با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی هدفمند است. در این مطالعه نویسندگان از روش آنالیز رگرسیون چندگانه استفاده کرده‌اند که با استفاده از نرم افزار SPSS 21.0 و با استفاده از نرم افزار SPSS 21.0 پردازش شده است. نتایج نشان داد که متغیرهای اعتماد به نفس و تصویر برند، متغیر وفاداری را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار می‌دهند(تأثیر اعتماد به برند و تصویربرند).

TITLE: The Influence of Brand Trust and Brand Image on Mobile
Banking Users’ Loyalty

Abstract

The banking industry uses information technology to meet customer needs and create customer satisfaction through providing the best and most effective and efficient services. One way to actualize the effective and efficient services is through the banking industry creating a mobile banking service. The purpose of this study is to determine the effect of brand trust and brand image on the customers’ loyalty. The data obtained in this study is through primary data while the data collection technique is by distributing questionnaires. Questionnaires collected were from 100 respondents. The technique of determining respondents is by using purposive random sampling technique. In this study the authors used the Multiple Regression Analysis method, processed statistically using SPSS 21.0 software.an software SPSS 21.0. The result showed that the brand trust and brand image variables significantly influence the loyalty variable.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تأثیر تصمیم گیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تولید مثل در دوران شیردهی گاوهای شیری: ادغام جنبه های تغذیه ای کنترل
    خـریـد محـصـول
    مدیریت سرمایه در گردش و سن مدیرعامل
    خـریـد محـصـول
    تأثیر حاکمیت شرکتی و ارتباطات سیاسی بر عدم تقارن اطلاعات
    خـریـد محـصـول
    ساختار سرمایه و عملکرد شرکت: شواهدی از آلمان تحت پذیرش IFRS
    خـریـد محـصـول
    قوانین مالی ناکارآمد؟ تأثیر استانداردهای حسابداری بخش عمومی بر بودجه، کارایی و پاسخگویی
    خـریـد محـصـول
    طراحی پنجره دفاتر با تهویه طبیعی در اقلیم مدیترانه از نظر عملکرد CO2 و آسایش حرارتی
    خـریـد محـصـول
    رضایت از زندگی، بهزیستی ذهنی و مهارت های عملکردی در سالمندان
    خـریـد محـصـول
    تأثیر بانکداری الکترونیک بر سودآوری بانک های تجاری در نیجریه (۲۰۱۱-۲۰۱۸)
    خـریـد محـصـول
    حاکمیت شرکتی و مدیریت سود بانک‌های پول سپرده در نیجریه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا