light box
امتیاز 2.67 تأثیر بازاریابی رابطه‌ای بر رضایت مشتری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 10
تعداد کلمات : 3400
مجله : International Journal of Economics, Commerce and Management
انتشار : 2016
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر بازاریابی رابطه‌ای بر رضایت مشتری: یک مطالعه موردی از  دانشجویان مقطع کارشناسی در یک دانشگاه خصوصی، ایالت اویو، نیجریه

 چکیده

این مطالعه، تأثیر بازاریابی رابطه‌ای بررضایت مشتری، با استفاده از دانشجویان کارشناسی در یک دانشگاه خصوصی، ایالت اویو نیجریه بعنوان بررسی موردی، را بررسی می‌کند. اهداف به این شرح می‌باشند: تعیین تأثیر بازاریابی رابطه‌ای بر رضایت مشتری، بررسی  میزان اثر اطمینان روی رضایت مشتری  . و بررسی تأثیر شایستگی و رابطه‌ی طولانی مدت بر رضایت مشتری.برای همین منظور منابع اولیه و ثانویه مورد استفاده قرار گرفتند. پرسشنامه برای جمع اوری داده‌های مرتبط و ضروری از پاسخ دهندگان بکار رفت. داده‌ها با استفاده از آمارهای استنباطی و توصیفی، تجزیه و تحلیل شدند. فرضیه‌ها با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه تست شدند. نتایج یافته‌ها نشان داد که ۱ درصد تغییر در بازاریابی رابطهای باعث ۱/۸۱ درصد تغییر در رضایت مشتری می‌شود. بیش از ۱ درصد تغییر در اعتماد منجر به تغییر ۲/۷۲ درصدی در رضایت مشتری می‌شود و سرانجام مقدار R2، ۰٫۶۰۴، آشکار می‌کند که رابطه‌ی دراز مدت و شایستگی بطور مشترک بر روی ۶۰٫۴ درصد از تغییرات در رضایت مشتری حساب می‌کنند. بنابراین مطالعه نتیجه می‌گیرد که بازاریابی رابطه‌ای رابطه‌ای مثبت با رضایت مشتری دارد و بنابراین بر رضایت مشتری تا حد زیادی تأثیر می‌گذارد.

 

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات پزشکی – سرطان  ملاحظه کنید.

 

بیهوشی عمومی در آلمان

عنوان فارسی مقاله: ورود بیهوشی عمومی به آلمان چکیده مقاله هفتاد سال پس از آن که مردم آمریکا آزادی و استقلال خود را بدست آوردند، جمهوری جوان به پیروزی بزرگی برای کل بشریت رسید و منجر به آزادی و رهایی از درد عمل جراحی شد که سال‌ها گریبانگیر بشریت بود(ورود بیهوشی عمومی به آلمان). ۱۶

 

شبکه عصبی و ویژگی متن- تشخیص ملانوم

عنوان فارسی مقاله: یک روش شبکه عصبی و ویژگی متن- رنگ سه بعدی کارامد برای تشخیص ملانوم چکیده مقاله ملانوم بدخیم، کشنده‌ترین نوع سرطان پوست است ولی در صورتی که در مراحل اولیه تشخیص داده شود به طور موفق قابل درمان می‌باشد. به دلیل افزایش وقوع ملانوم، تحقیقات در زمینه تشخیص ملانوم خودکار افزایش یافته

 

شبیه سازی ECG، مانیتورهای قلبی و الکترو کاردیوگراف ها

عنوان فارسی مقاله: شبیه سازی ECG برای تست و تعمیر مانیتورهای قلبی و الکترو کاردیوگراف ها چکیده مقاله  این مقاله به بررسی طراحی و تست شبیه ساز ECG مبتنی بر میکروکنترلر (الکتروکاردیوگرام) می‌پردازد. شبیه ساز ECG، قادر به تولید نه سیگنال Ecg و یک موج مربعی کالیبره شده است (۱ هرتز، ۱ میلی ولت)(تعمیر مانیتورهای

 

پروتزهای دندانی ثابت تکه‌ای (پارسیل) مبتنی بر زیرکونیوم

عنوان فارسی مقاله: مقاومت خمشی طرح‌های رابط کوچک پروتزهای دندانی ثابت تکه‌ای (پارسیل) مبتنی بر زیرکونیوم چکیده مقاله بیان مسئله: پروتزهای دندانی ثابت پارسیل (تکه‌ای) با اندازه رابط کوچک برای فضای بین قوسی محدود و زیبایی بهینه لازم هستند. با این حال، مقاومت و استحکام نهایی ممکن است به خطر بیفتد. هدف: هدف این مطالعه

 

ابن القف (۱۲۳۲-۱۲۸۶)، کاهش درد جراحی

عنوان فارسی مقاله: مقاله تاریخی: گزارش جراح عرب، ابن القف (۱۲۳۲-۱۲۸۶) در خصوص کاهش درد جراحی چکیده مقاله  این یک مقاله مروری در خصوص گزارش ابن القف از کاهش و التیام درد جراحی در کتاب جراحی با عنوان العمده، می‌باشد که در کتاب خود، عبارت ماده بیهوش کننده (المخدر) و نقش پزشک (اطبا) را در

 

پیشرفت تحصیلی، متغیر پیش بینی کننده رفتار پرخطر سلامتی دوره نوجوانی

عنوان فارسی مقاله: پیشرفت تحصیلی در  سنین ۱۰ -۱۱ سالگی،  یک متغیر پیش بینی کننده رفتارهای  پرخطر سلامتی و  ریسک   آسیب در دوره نوجوانی است   چکیده مقاله هدف: بررسی اثر پیشرفت تحصیلی در مدارس ابتدای بر روی سلامت آینده نوجوانان  روش‌ها: پیشرفت‌های تحصیلی در سن ۷ و ۱۱ سالگی با ۱- مشاوره /پذیرش در

 

میکروحباب ها و میکرورگ های الاستیک در میدان اولتراسوند با فرکانس پایین

عنوان فارسی مقاله: اثر متقابل و برهم کنش بین میکروحباب ها و میکرورگ های الاستیک در میدان اولتراسوند با فرکانس پایین با استفاده از روش اجزای محدود   چکیده مقاله فرض شده است که اثر متقابل وبرهم کنش بین میکروحبابها و میکرورگهای الاستیک در مکانیسم‌های کاربردهای اولتراسوند درمانی مهم است (کنش بین میکروحبابها و میکرورگهای

 

مدیریت بیخوابی در شرایط روانپزشکی

عنوان فارسی مقاله: ارزیابی و مدیریت بیخوابی در شرایط روانپزشکی چکیده مقاله  بیخوابی تقریباً توسط یک سوم جمعیت در طول یک سال تجربه می‌شود. بیخوابی بر بسیاری از ابعاد عملکرد روزانه انسان اثر می‌گذارد(مدیریت بیخوابی در شرایط روانپزشکی). اگرچه پاتوفیزیولوژی بیخوابی به طور ضعیفی شناخته شده است، با این حال بیخوابی محصول نهایی برانگیختگی بیش

 

داربست حافظه دار انعطاف پذیر برای تحویل حداقل تهاجمی بافت کارکردی

عنوان فارسی مقاله: داربست حافظه دار انعطاف پذیر برای تحویل(پیوند) حداقل تهاجمی بافت های کارکردی چکیده مقاله علی رغم پیشرفت های عظیم در زمینه  مهندسی بافت های کارکردی برای ترمیم اندام، از  جمله قلب، رویکرد  جراحی تهاجمی هنوز برای پیوند لازم است. از این رو، ما یک داربست الاستیک  را با استفاده از یک پلیمر

TITLE: IMPACT OF RELATIONSHIP MARKETING ON CUSTOMER SATISFACTION: A CASE STUDY OF THE UNDERGRADUATE STUDENTS IN A PRIVATE UNIVERSITY, OYO STATE, NIGERIA

Abstract

This study examines the impact of relationship marketing on customer satisfaction, using undergraduate students in a private university, Oyo State Nigeria as a case study. The objectives are: to determine the impact of relationship marketing on customer satisfaction, to examine the rate at which trust affect customer satisfaction, and to investigate the effect of competence and long term relationship on customer satisfaction. Primary and secondary sources were used. The use of questionnaire was employed to gather necessary and relevant data from the respondents. Data was analyzed using inferential and descriptive statistics. Hypotheses were tested using pearson correlation and multiple regression analysis. The result of the findings shows that a 1% shift in relationship marketing will result in 81.1% shift in customer satisfaction. More so, a 1% shift in trust will result in 72.2% shift in customer satisfaction, and lastly, the R2 value of 0.604 reveals that competence and long term relationship jointly account for 60.4% of the variation in customer satisfaction. The study therefore concludes that relationship marketing has positive relationship with customer satisfaction, and therefore influences customer satisfaction to a great extent.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تجزیه تحلیل برخی عوامل موثر بر کیفیت آموزشی در اعضای هیئت علمی
    خـریـد محـصـول
    ملاحظات طراحی و عملکرد برای راکتور بیوفیلم بستر متحرک بی هوازی برای تصفیه فاضلاب
    خـریـد محـصـول
    آسیب میوکارد و COVID-19: مکانیسم‌های احتمالی
    خـریـد محـصـول
    پروتئین‌های ساختاری در سندرم حاد تنفسی کروناویروس ۲
    خـریـد محـصـول
    کیفیت حسابرسی، تأمین مالی از محل استقراض و مدیریت سود: شواهدی از اردن
    خـریـد محـصـول
    اثر واسطه‌ای عملیات منابع انسانی راهبردی بر مدیریت دانش و عملکرد شرکتی
    خـریـد محـصـول
    خود مدیریتی چند سطحی در مدارس: توسعه بیشتر مدیریت مدرسه محور در هنک کنگ
    خـریـد محـصـول
    سازمان دهی نسبی و ارتباطی سامانه ها و زیست بوم های کارآفرینانه
    خـریـد محـصـول
    مدیریت تغییر در تحویل پروژه های پیچیده: مدیریت پیکر بندی، اطلاعات دارایی
    خـریـد محـصـول
    رابطه عملکرد- خلاقیت: چگونه پاداش دهی موجب بروز خلاقیت می‌شود
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا