تأثیر ویژگی‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 13

تعداد کلمات : 3700

مجله : Transportation Research Procedia

انتشار : 2017

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
13 فوریه 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1001 بازدید
20,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی بر روی قصد خرید مشتری

 چکیده

 رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم برای انجام فعالییت های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می‌شوند. سازمان‌ها زمان، پول و منابع زیادی را صرف تبلیغات رسانه‌های اجتماعی کرده‌اند. با این حال، چالش‌هایی در شیوه طراحی تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای جذب موفق مشتریان و انگیزش آن‌ها برای خرید برندهای خود وجود دارد. بنابراین، هدف این مطالعه شناساییبش و تست عوامل اصلی مرتبط با تبلیغات رسانه‌های اجتماعی است که می‌توانند قصد خرید را پیش بینی کنند. مدل مفهومی بر اساس سه عامل از توسعه تئوری پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT2)(انتظار عملکرد، انگیزش لذت جویانه و عادت) همراه با تعامل، ارزشمندی اطلاعات و اهمیت ادراک شده پیشنهاد شد. داده‌ها با استفاده از یک مطالعه پرسش نامه‌ای میان ۴۳۷ شرکت کننده جمع اوری شدند. نتایج کلیدی مدل سازی معادله ساختاری روایی و اعتبار مدل فعلی و اثر معنی دار انتظار عملکرد، انگیزش لذت جویانه، تعامل، ارزش اطلاعاتی و اهمیت ادراک شده را بر روی قصد خرید نشان دادند. این مطالعه برخی دستور العمل های عملی و نظری را در خصوص شیوه برنامه ریزی و پیاده سازی مؤثر تبلیغات بازاریابی بر روی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کند(تأثیر تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی بر مشتری).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید