light box
امتیاز 2.65 تأثیر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی روی نیات و اهداف جوینده‌ی شغل:">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 28
تعداد کلمات : 10000
مجله : The Journal of Social Media in Society
انتشار : 2019
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله: تأثیر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی روی نیات و اهداف جوینده‌ی شغل: فیسبوک، لینکدین و توییتر

 چکیده

 در خصوص نقش سایت‌های شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت در جذب متقاضیان وجویندگان شغلی، اطلاعات کمی وجود دارد. این تحقیق به حل این مسئله کمک می‌کند. شرکت کنندگان این مطالعه به ارزیابی وب سایت‌های سه کارفرمای بالقوه پرداخته و سپس یک کارفرما را برای دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی در هفته‌های بعدی انتخاب کردند. هر هفته شرکت کنندگان، محتوا، فعالیت استخدام کننده و فعالیت سایر کاربران را ارزیابی کردند. به علاوه در پایان هر هفته، شرکت کنندگان به ارزیابی سودمندی سایت شبکه اجتماعی و نگرش‌ها و اهداف شرکت پرداختند. نتایج، تفاوتی در نگرش جویندگان شغل نسبت به شرکت در شرکت‌های مختلف قبل از استفاده از رسانه‌های اجتماعی نشان نداد. پس از استفاده از رسانه‌های اجتماعی، تفاوت معنی دار در این نگرش‌ها وجود داشت. تحلیل نشان داد که رسانه‌های اجتماعی، نظیر فیسبوک و لینک دین اثر مهمی روی نگرش جویندگان شغل نسبت به شرکت دارد، ولی توییتر این اثر را نداشت(تأثیر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی روی نیات).

 

 

TITLE: The Influence of Social-Media Sites on Job-Seeker Intentions: Facebook, LinkedIn, and Twitter

Little is known about the role that company social media networking sites play in job seeker attraction. This research helps address this gap. Subjects in this study evaluated the websites of three potential employers and then selected one employer to follow on social media in subsequent weeks. Each week subjects evaluated content, the activity of the recruiter who managed each site, and the activity of other users. In addition, at the end of each week subjects evaluated the usefulness of the social networking site and reported their attitudes and intentions towards the company. The results showed no differences in job seekers’ attitudes toward the company across different companies before social media was used. Yet, after social media was used there were meaningful differences in these attitudes. Additional analysis showed that the social media forms of Facebook and LinkedIn had significant influence on job seekers’ attitudes toward the company while Twitter demonstrated no such influences.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    مقاله ی مروری در خصوص فرایند زیست شناختی احیا و اصلاح خاک در مهندسی عمران
    خـریـد محـصـول
    بودجه بندی سرمایه ای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی
    خـریـد محـصـول
    مقایسه کاربرد سنتی خانه‌های حیاط دار در دو شهر
    خـریـد محـصـول
    تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
    خـریـد محـصـول
    جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
    خـریـد محـصـول
    بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
    خـریـد محـصـول
    دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
    خـریـد محـصـول
    الگوهای دلبستگی(وابستگی) والدین در مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب
    خـریـد محـصـول
    استراتژی‌های تمایز و عملکرد بانک‌های پول سپرده گذاری در بندر هارکورت، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
    برو بالا