تأثیر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی روی نیات و اهداف جوینده‌ی شغل:

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 28

تعداد کلمات : 10000

مجله : The Journal of Social Media in Society

انتشار : 2019

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
26 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1341 بازدید
26,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله: تأثیر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی روی نیات و اهداف جوینده‌ی شغل: فیسبوک، لینکدین و توییتر

 چکیده

 در خصوص نقش سایت‌های شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت در جذب متقاضیان وجویندگان شغلی، اطلاعات کمی وجود دارد. این تحقیق به حل این مسئله کمک می‌کند. شرکت کنندگان این مطالعه به ارزیابی وب سایت‌های سه کارفرمای بالقوه پرداخته و سپس یک کارفرما را برای دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی در هفته‌های بعدی انتخاب کردند. هر هفته شرکت کنندگان، محتوا، فعالیت استخدام کننده و فعالیت سایر کاربران را ارزیابی کردند. به علاوه در پایان هر هفته، شرکت کنندگان به ارزیابی سودمندی سایت شبکه اجتماعی و نگرش‌ها و اهداف شرکت پرداختند. نتایج، تفاوتی در نگرش جویندگان شغل نسبت به شرکت در شرکت‌های مختلف قبل از استفاده از رسانه‌های اجتماعی نشان نداد. پس از استفاده از رسانه‌های اجتماعی، تفاوت معنی دار در این نگرش‌ها وجود داشت. تحلیل نشان داد که رسانه‌های اجتماعی، نظیر فیسبوک و لینک دین اثر مهمی روی نگرش جویندگان شغل نسبت به شرکت دارد، ولی توییتر این اثر را نداشت(تأثیر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی روی نیات).

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: The Influence of Social-Media Sites on Job-Seeker Intentions: Facebook, LinkedIn, and Twitter

Little is known about the role that company social media networking sites play in job seeker attraction. This research helps address this gap. Subjects in this study evaluated the websites of three potential employers and then selected one employer to follow on social media in subsequent weeks. Each week subjects evaluated content, the activity of the recruiter who managed each site, and the activity of other users. In addition, at the end of each week subjects evaluated the usefulness of the social networking site and reported their attitudes and intentions towards the company. The results showed no differences in job seekers’ attitudes toward the company across different companies before social media was used. Yet, after social media was used there were meaningful differences in these attitudes. Additional analysis showed that the social media forms of Facebook and LinkedIn had significant influence on job seekers’ attitudes toward the company while Twitter demonstrated no such influences.

    دیدگاهتان را بنویسید