تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 31

تعداد کلمات : 7800

مجله : international strategic management review

انتشار : 2013

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1197 بازدید
21,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان

 چکیده و بخشی از مقدمه

جامعه لبنان اخیراً توجه زیادی را به فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی معطوف کرده است. ما این موضوع را با بررسی میزان مشارکت بانک‌های لبنان در فعالیت‌های CSR از یک طرف و تأثیر CSR بر رفتار مشتریان در بخش بانکداری لبنان تبیین می‌کنیم. با استفاده از یک رویکرد کمی، ما به نتایج بسیار جالب و بی سابقه دست پیدا کردیم.

 امروزه، مسئولیت اجتماعی شرکتی در میان محیط‌های کسب و کار و آکادمیک غربی طرفداران زیادی پیدا کرده است. علی رغم طیف وسیعی از کتاب‌ها، مقاله‌ها و رساله‌های انجام شده در خصوص موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی، مفوم فوق مبهم و حتی بحث انگیز به نظر می‌رسد. در اواسط ۱۹۹۰ میلادی مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتی با آزادی اقتصاد جهان و کاهش نقش اقتصادی اجتماعی دولت‌ها توسعه یافت. مفهوم فوق به خصوص در اروپا موجب شد تا بسیاری از مطالعات درباره آن کم رنگ‌تر شوند. در واقع، ایده فوق کمی در ابتدا برای کسانی که به اهمیت سود در رشد شرکت‌های خصوصی و نقش دولت در حفظ این رشد و در محدودیت سو استفاده برای بیشینه سازی سود معتقد بودند عجیب به نظر می‌رسید(تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The CSR’s influence on customer behavior in the Lebanese banking sector

Abstract

The Lebanese society has lately started to give interest in CSR activities. We treated this topic by studying, from one hand, how deep the Lebanese banks are involved in CSR activities, and from another hand, how the CSR is influencing the client’s behavior in the Lebanese banking sector. By using the quantitative approach, we came up with very interesting and unpredicted results.  Nowadays, “corporate social responsibility” (CSR) seems to be very popular among the western academic and business environments. Despite the large number of books, articles and theses that dealt with the subject of CSR, the concept remains vague, or even controversial. It is in the mid-1990s that the concept of CSR was widely spread especially with the liberalization of world economies and declining social and economic roles of the state. This soaring concept, particularly in Europe, has caused much writings for several years to the point that some saw it as a temporary fad. Indeed, the idea may seem strange at first, especially to those who have long believed in the importance of profit in the growth of the private enterprise and the role of the state in the preservation of this growth and in the limitation of abuse that can be generated by the enterprise in its quest to maximize profit.

دیدگاهتان را بنویسید