light box
امتیاز 2.58 تاثیر پیام های نوآوری محصول بر قصد خرید محصولات ضروری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21
تعداد کلمات : 8000
مجله : Journal of Innovation & Knowledge
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تاثیر پیام های نوآوری محصول بر قصد خرید محصولات ضروری

 چکیده

  پیامهای نوآوری محصول چگونه قصد خرید را به تأخیر می اندازد؟ مطالعات کمی پاسخ این سوال را ارائه می دهند. این مطالعه با تکیه بر منابع تمرکز نظارتی و چارچوب بندی ، با هدف شناسایی مکانیسم روابط بین محتویات نوآوری محصول (به عنوان مثال ، پیشرفت عملکرد و افت قیمت) ، نقاط زمان مرجع (یعنی در گذشته و آینده نزدیک) ، و قصد خرید انجام  شد. سه آزمایش در زمینه وسایل نقلیه برقی (آزمایش ۱ و ۲) و صفحات خورشیدی خانگی (آزمایش ۳) در کره جنوبی در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ انجام شده است. نتایج نشان می دهد که وقتی افراد  پیشگیری محور   در معرض پیام های متمرکز بر پیشگیری قرار می گیرند ، به عنوان مثال در مقایسه با پیام های متمرکز بر تبلیغات ، قصد آنها برای خرید محصولات فعلی ضعیف تر است. با این حال ، افراد ترویج گرا چنین تفاوت هایی را در قصد خرید خود نشان نمی دهند. علاوه بر این ، هنگامی که در معرض پیام های متمرکز بر ارتقاء قرار می گیرند ، مشارکت کنندگان ارتقاء گرا قصد خرید بالاتری دارند وقتی پیام به عنوان یک سود به جای یک عدم سوددهی تنظیم می شود. با این حال ، هنگامی که آنها در معرض پیام های متمرکز بر پیشگیری قرار می گیرند ، قصد خرید کمتری دارند وقتی پیام به عنوان یک ضرر مطرح می شود نه یک عدم ضرر. این مطالعه درک نظری نحوه و چگونگی واکنش متفاوت مصرف کنندگان به پیامهای نوآوری محصول را امکان پذیر می کند. همچنین چگونگی مدیریت استراتژیک پیامها در مورد پیامدهای نوآوری را روشن می کند(تاثیر پیام های نوآوری محصول).

Title: The influence of product innovation messages on the intention to purchase incumbent products

Abstract

 How do product innovation messages delay purchase intentions? Few studies offer answers to this question. Building on the literature of regulatory focus and framing effects, this study aims to identify the mechanism of the relationships among product innovation contents (i.e., performance advancements and price drops), reference time points (i.e., in the past and in the near future), and purchase intentions. Three experiments are conducted in the contexts of electric vehicles (Experiments 1 and 2) and household solar panels (Experiment 3) in South Korea in 2018 and 2019. The results indicate that when prevention-oriented individuals are exposed to prevention-focused messages, as compared to promotion-focused messages, their intentions to purchase incumbent products are weaker. However, promotion-oriented individuals do not exhibit such differences in their purchase intentions. Further, when exposed to promotion-focused messages, promotion-oriented participants have higher purchase intentions when the message is framed as a gain rather than a non-gain. However, when they are exposed to prevention-focused messages, prevention-oriented participants have lower purchase intentions when the message is framed as a loss rather than a non-loss. This study enables the theoretical understanding of how and why consumers respond differently to product innovation messages. It also sheds light onhow marketers must strategically manage the messages about innovation outcomes.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا