تجزیه و تحلیل خدمات مالی و عملکرد در بیمارستان الاسلام یوکاکارتا

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 16

تعداد کلمات : 3700

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
25 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1432 بازدید
21,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل خدمات مالی و عملکرد در بیمارستان الاسلام   یوکاکارتا در عصر بیمه سلامت ملی

 چکیده  

بیمارستان باید دارای مؤلفه‌ای از کیفیت خدمات بیمارستان و مالی سالم باشد، به طوری که بتواند از خدمات خوبی برخوردار شود و عملکرد مالی آن کاهش نیابد. این یک مطالعه موردی برای تجزیه و تحلیل عملکرد خدمات و عملکرد مالی در بیمارستان اتوروت السالمی در یوگیاکارتا در دوره بیمه سلامت ملی بود. شرکت کنندگان در این مطالعه رئیس بخش دارایی، کارکنان بهداشت و بیماران BPJS بودند. تکنیک‌های جمع آوری داده‌ها از رهنمودهای مصاحبه، پرسشنامه و مستندات هستند. تحقیقات نشان می‌دهد که ۱) عملکرد خدمات در دوره بیمه سلامت ملی تا ۵ (۵۰٫۰٪) است. یعنی خدماتی که باید بهبود یابند، مدت زمان انتظار و به موقع بودن آنها در اجرای برنامه و همچنین آمادگی پزشکان برای خدمات رسانی به بیماران است. ۲) عملکرد مالی در دوره بیمه سلامت ملی در سال ۲۰۱۶ بسیار خوب بود، اما در سال ۲۰۱۷ نسبت‌های مالی کاهش یافت. این شرایط به دلیل مطالبات / پرداخت های بیماران BPJS است که در ماه بعد پرداخت می‌شود تا عملکرد مالی مختل شود، تعرفه بیمارستان گاهی مطابق با تعرفه‌های تعیین شده توسط BPJS نیست.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Analysis of Financial Services and Performance at Al Islamic Hospital At-Turots Yogyakarta in the Era of National Health Insurance

Abstract

 Hospital must have a component of hospital service quality and healthy financial, so that hospital will be able to become of good service and financial performance will not get losses. This study was a case study to analyze service performance and financial performance at At-Turots Al-Islamy Hospital in Yogyakarta in the era of National Health Insurance. The informants in the study were the head of the finance department, health workers and BPJS patients. Data collection techniques used interview guidelines, questionnaires and documentation. Research shows that 1) service performance in the era of National Health Insurance as many as 5 (50.0%) respondents stated in good category. Services that need to be improved are the duration of waiting time and timeliness in implementing the schedule, as well as the readiness of doctors to serve patients. 2) Financial performance in the era of National Health Insurance was quite good in 2016, but in 2017 had a decrease in financial ratios. This condition is due to claims/payments of BPJS patients being disbursed in the following month so that financial performance becomes disrupted, the hospital’s tariff is sometimes not in accordance with the tariffs determined by BPJS.

    دیدگاهتان را بنویسید