light box
امتیاز 2.58 پاورپوینت تحلیل بازارهای هدف صادراتی گل وگیاهان زینتی (مطالعه موردی آسیای میانه)">

نوع فایل : word و ppt
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 27
تعداد کلمات : 7700
مجله : فصلنامه مديريت
انتشار : 2012
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تحلیل بازارهای هدف صادراتی گل وگیاهان زینتی  (مطالعه موردی آسیای میانه)

چکیده

آنچه در دهه هاي اخير بيش از پيش نمود پيدا كرده است، بين المللي شدن تجارت و روي آوردن شركت ها به بازار جهاني است. تعداد فزاينده اي از شركت ها در اين فضا فرصت مناسبي براي گسترش فعاليت هاي بين المللي شان به منظور كسب اهدافي چون رشد، كسب سود و فروش، ايجاد تنوع براي ريسك هاي تجاري و حتي تلافي حضور خارجي ها در بازارشان، يافته اند. در اين شرايط تقريباً تمام شركت ها بدون توجه به اندازه آنها و صنعت در حال فعاليت يا مليت شان با اين واقعيت مواجه هستند و دريافته اند كه انتخاب گزينه عدم فعاليت در بازارهاي جهاني به زودي براي آنها ديگر وجود نخواهد داشت .در اين راستا و در جهت توسعه تجارت، اقتصادها در سراسر جهان در حال پيچيدگي زدايي جهت دستيابي به بازارهاي بين المللي و نيز آزادسازي تجاري هستند. براي ورود به اين بازار جهاني شركت ها از رويكردهاي مختلفي بهره گرفته اند كه يكي از آنها رويكرد توسعه صادرات مي باشد. از آن جايي كه صادرات مستلزم به كارگيري كمترين منابع بوده، كمترين ريسك را دارد و نيز كمترين تعهد سازماني را در پي دارد، لذا اين رويكرد، معروف ترين و آسان ترين رويكرد اتخاذ شده توسط شركت ها در تلاش براي ورود و نفوذ به بازارهاي خارجي مي باشد(تحلیل بازارهای هدف صادراتی).

Title:Analysis of Export Target Markets of Flowers and Ornamental Plants (Case Study of Central Asia)

Abstract

Flower cultivation is one of the most important economic activities in terms of income generation and job creation and has a high exchange rate, so that after citrus, it is the most important export product of agriculture. Flower and plant cultivation in this province, like other agricultural activities, has bottlenecks and problems of production and marketing, which can be traditionally characterized by semi-industrial production, poor services and marketing activities, lack of familiarity with the market structure and high costs. And the marketing margin pointed out that therefore, providing appropriate solutions to organize production and develop a system with a new and efficient marketing for this product is essential. It is known to know the different angles of the production system and product market reach so that its weaves and results can be used for other studies as well as planning and policy making. With such an approach in this research, the marketing of flowers and biological plants has been studied as your third most important agricultural product after rice and movements. The most important objectives of this research have been the analysis of market accessibility, calculation of Bavarian margins and factors of price to determine efficiency and marketing cost coefficient and estimation of net marketing profit of flowers and ornamental plants.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
کیتوزان و مشتقات آن برای کاربردهای مهندسی بافت
خـریـد محـصـول
مروری بر فرایند تولید داروی جدید
خـریـد محـصـول
بررسی اثرات شیوه های مدیریت زنجیره تامین بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی
خـریـد محـصـول
اثر روش‌های استقرار گیاه و تیمارهای کنترل علف هرز بر مدیریت علف هرز و عملکرد برنج
خـریـد محـصـول
بررسی ریشه نام OROBANCHE FOETIDA POIR در مطالعات گیاه شناسی فرانسه
خـریـد محـصـول
غلظت فلزات سنکین در شبکه آب آشامیدنی مشهد
خـریـد محـصـول
اثرات فیتواستروژن بر تغییر جنسیت لارو تیلاپیای نیل (Oreochromis niloticus)
خـریـد محـصـول
اثر سطوح نسبت کربن به نیتروژن و تراکم Labeo victorianus
خـریـد محـصـول
توسعه و اعتبارسنجی پرسشنامه شرم و گناه
خـریـد محـصـول
تربیت گذشته نگرانه، روابط خواهر و برادر و عزت نفس
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
برو بالا