light box
امتیاز 2.65 تحلیل تأثیر تجارت الکترونیکی بر مدیریت زنجیره تأمین">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 15
تعداد کلمات : 6000
مجله : IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM)
انتشار : 2020
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تحلیل تأثیر تجارت الکترونیکی بر مدیریت زنجیره تأمین برای تسهیل کارآفرینی در تانزانیا

 چکیده

هدف– هدف اصلی پژوهش، تجزیه و تحلیل ارتباط بین تجارت الکترونیکی و محرک‌های مدیریت زنجیره تأمین برای تسهیل تجارت کارآفرینی در تانزانیا، آفریقای شرقی است. شرکت کنندگان مسئولان اصلی اطلاعات شرکت تانزانیا، تجارت الکترونیکی مبتنی بر تجارت الکترونیکی و تجاری مبتنی بر تجارت متوسط ​​است. این مطالعه تمایل دارد تا تأثیر تجارت الکترونیکی را بر روی درایورهای SCM برجسته کند: تهیه، مدیریت کالا، محل فروشگاه، حمل و نقل و اطلاعات

روش شناسی / طرح– به همین دلیل، مطالعه از روش کمی، پرسشنامه خودساخته طراحی شده برای بررسی تأثیر تجارت الکترونیکی بر روی محرک‌های SCM استفاده می‌کند. روش‌های رابطه علت و معلولی برای تجزیه و تحلیل بر اساس IBM SPSS انجام شده است.

تیمار آماری– ابزارهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل متغیرهای رابطه علّی، همبستگی بیسریال و پیرسون و رگرسیون خطی برای تحلیل سطح تأثیر متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته است. از آنالیز واریانس برای درجه تغییر یافته در واریانس، از آزمون تی و از آزمون کورتوز برای آزمون فرضیه‌ها استفاده شده است. از آمار توصیفی برای تفسیر پرسشنامه ۵ مقیاس لیکرت استفاده خواهد شد.

نتایج– نتایج مورد انتظار به عنوان محرکهای اصلی SCM از جمله: تدارکات، مدیریت بازرگانی، محل فروشگاه، حمل و نقل و اطلاعات با تجارت الکترونیکی در ارتباط است و رابطه مثبت دارد.

اصالت / ارزش– پژوهش مبتنی بر جمع آوری داده‌های دست اول از طریق ۵ پرسشنامه مقیاس لیکرت است، با ارائه دیدگاه تخصصی در مورد این موضوع، اصالت و سهم ارزشمندی را برای کارآفرینان تانزانیا ارائه می‌دهد.

TITLE: Analysis of affects of e-commerce on Supply chain management to facilitate the entrepreneurship in Tanzania

Abstract

  Purpose- Key purpose of the study is to analyze the correlation between E-commerce and Drivers of Supply Chain Management to facilitate the Entrepreneurship Business in Tanzania, East Africa. Study Locale is the Chief Information Officers of the corporation of Tanzanian, e-commerce based Small and Medium sized Entrepreneurship business. Study tends to highlight the impact of E-commerce on SCM drivers: Procurement, Merchandise Management, Store Location, Transportation and Information
Methodology/Design- For the just cause, study uses the quantitative approach, self made questionnaire based design for the investigation of affects of E-commerce on SCM drivers. Causal relationship methods are adopted for the analysis based on IBM SPSS.
Statistical Treatment- Tools used for the analysis of the causal relationship variables are Biserial and Pearson correlation and linear regression for the analyzing the level of impacts of independent variable on dependant variable. ANOVA is used for the degree changed in Variance, T-test and Kurtosis is used for the hypotheses testing. Descriptive statistics will be used for interpretation of the 5 likert scale questionnaire.
Results- Expected results are highlighted as the key drivers of the SCM such as: Procurement, Merchandise Management, Store Location, Transportation and information are correlated with E-commerce and have positive relationship.
Originality/Values- Research is based on first hand data collection through 5 likert scale questionnaire, providing expert point of view on the subject, presents originality and valuable contribution for the Entrepreneurs of Tanzania.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    اثرات اینترفرون آلفا و درمان سیکلوسپورین به طور جداگانه
    خـریـد محـصـول
    راهنمای ایمنی جاده، راهنمایی برای متخصصان، مدیریت ایمنی جاده، سیستم مدیریت ایمنی
    خـریـد محـصـول
    ساختار کریستال یا بلورین دومین اتصال RNA پروتئین
    خـریـد محـصـول
    اثر روش‌های سنتز بر روی کارایی کاتالیزورهای سه راهه Pt + Rh/Ce0.6Zr0.4O2
    خـریـد محـصـول
    کاتالیزورهای سه راهه xZr1−xO2/Al2O3 Pd/Ce جدید تولید شده با میکرو امولسیون
    خـریـد محـصـول
    تثبیت محلول‌های جامد CeO2-ZrO2 با ساختار نانو با افزایش AL2O3
    خـریـد محـصـول
    اثر ضد میگرنی Δ۹-تتراهیدروکانابینول در موش صحرایی ماده
    خـریـد محـصـول
    کانابیدیول یک روش درمانی بالقوه برای بعد عاطفی-انگیزشی درد پس از عمل
    خـریـد محـصـول
    حساسیت مختص به گونه به تشنج‌های ناشی از مصرف ماری جوانا
    خـریـد محـصـول
    بهینه ساز بادبان ماهی: یک الگوریتم فراابتکاری الهام گرفته از طبیعت جدید
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا