light box
امتیاز 2.58 تحول دیجیتال و هوش مصنوعی کاربردی در کسب و کار">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 31
تعداد کلمات : 12800
مجله : laws
انتشار : 2022
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تحول دیجیتال و هوش مصنوعی کاربردی در کسب و کار: مقررات قانونی(حقوقی)، تأثیر اقتصادی و چشم‌انداز

 چکیده

  تحول دیجیتال را می توان به عنوان ادغام فناوری های جدید در تمام زمینه های یک شرکت تعریف کرد. این یکپارچگی تکنولوژیک در نهایت مستلزم نیاز به تغییر مدل های کسب و کار سنتی است. به طور مشابه، هوش مصنوعی یکی از مخرب ترین فناوری های دهه های اخیر بوده است که تاثیر بالقوه بالایی بر کسب و کار و مردم دارد. رویکردهای شناختی که هم رفتار و هم تفکر انسان را شبیه‌سازی می‌کنند، منجر به مدل‌های تحلیلی پیشرفته‌ای می‌شوند که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فروش و تعامل با مشتری را افزایش دهند، کارایی عملیاتی خود را بهبود بخشند، خدمات خود را بهبود بخشند و به طور خلاصه، اطلاعات مرتبط جدید را از داده‌ها تولید کنند. این مدل‌های تصمیم‌گیری مبتنی بر تحلیل‌های توصیفی، پیش‌بینی‌کننده و تجویزی هستند. این امر مستلزم وجود یک چارچوب قانونی است که همه تغییرات دیجیتال را با یکنواختی بین کشورها تنظیم می کند و به فرآیند تحول دیجیتالی مناسب تحت یک مقررات مشخص کمک می کند. از سوی دیگر، ضروری است که این اختلال دیجیتال توسط چارچوب نظارتی کند نشود. این کار نشان خواهد داد که هوش مصنوعی و تحول دیجیتال بخشی ذاتی بسیاری از برنامه‌ها خواهد بود و بنابراین به طور جهانی به کار گرفته می‌شود. با این حال، این اجرا باید تحت مقررات مشترک و مطابق با واقعیت جدید انجام شود.

Title: Digital Transformation and Artificial Intelligence Applied to Business: Legal Regulations, Economic Impact and Perspective

Abstract

 Digital transformation can be defined as the integration of new technologies into all areas of a company. This technological integration will ultimately imply a need to transform traditional business models. Similarly, artificial intelligence has been one of the most disruptive technologies of recent decades, with a high potential impact on business and people. Cognitive approaches that simulate both human behavior and thinking are leading to advanced analytical models that help companies to boost sales and customer engagement, improve their operational efficiency, improve their services and, in short, generate new relevant information from data. These decision-making models are based on descriptive, predictive and prescriptive analytics. This necessitates the existence of a legal framework that regulates all digital changes with uniformity between countries and helps a proper digital transformation process under a clear regulation. On the other hand, it is essential that this digital disruption is not slowed down by the regulatory framework. This work will demonstrate that AI and digital transformation will be an intrinsic part of many applications and will therefore be universally deployed. However, this implementation will have to be done under common regulations and in line with the new reality.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      عملکرد زیست محیطی شرکت و ارزش شرکت – با استفاده از معیارهای انتشار آلودگی
      خـریـد محـصـول
      اندازه گیری کمی عدم قطعیت بارندگی و تبخیر و تعرق در مدل‌سازی بارش-رواناب
      خـریـد محـصـول
      فیزیولوژی تنش غرقابی در جو
      خـریـد محـصـول
      ارزش مصرف، نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول جدید: شواهد تجربی از ویتنام
      خـریـد محـصـول
      کیفیت پایین خواب و خواب آلودگی در روز در متخصصان بهداشت: شیوع و عوامل مرتبط
      خـریـد محـصـول
      پریکاردیت حاد پس از مداخله عروق کرونر از راه پوست: کیس ریپورت
      خـریـد محـصـول
      آگاهی موقعیتی: تکنیک ها، چالش ها و چشم اندازها
      خـریـد محـصـول
      چگونه از مشکلات رایج اجرای فناوری اطلاعات سلامت جلوگیری کنیم
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD
      خـریـد محـصـول
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا